Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: G-dec 30

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2007
    Locatie
    In m'n versterker .
    Berichten
    38

    Amp ! G-dec 30

    Ik ben van plan een nieuwe versterker te kopen, de G-DEC 30 ... Vooraleer, dat ik hem koop, wil ik jullie oordelen wel is horen . Dus, post alles waar je aan denkt . Voor de gene die het willen opzoeken,hier de link :
    http://www.fender.com/products/gdec/home.php

    OPMERKING : Dit is die van 15 Watt ... Ik koop hem van 30 Watt... Materiaal blijft hetzelfde drm jullie mening, plz.

  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2007
    Locatie
    In m'n versterker .
    Berichten
    38

    Thumbs up

    Niemand ?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Ideaal oefenversterkertje lijkt me, heb hem alleen nog nooit gehoord. Wat voor een versterker heb je nu?

    Edit: en als je hem zou willen kopen, is het dan niet verstandig soortgelijke versterkers in dezelfde prijsklasse te testen en de beste eruit te kiezen?
    Laatst gewijzigd door Spitfire; 1 september 2007 om 16:48
    Gezocht: Zoom FP01 exp./volume-pedaal, EHX Pitch Fork

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2007
    Locatie
    In m'n versterker .
    Berichten
    38

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire
    Ideaal oefenversterkertje lijkt me, heb hem alleen nog nooit gehoord. Wat voor een versterker heb je nu?

    Edit: en als je hem zou willen kopen, is het dan niet verstandig soortgelijke versterkers in dezelfde prijsklasse te testen en de beste eruit te kiezen?
    Als je hem nog niet gehoord hebt, klik hier maar eens : " Doen ! "
    ( Dit is die van 15 Watt, ik koop,mss, die van 30 ... )

    http://www.fender.com/products/gdec/home.php

    -> See it in action
    -> Hear Samples

    @"Edit" : Ja, dat kan ik doen, maar dan moet ik eerst nog wel een paar vinden rond die prijs, en de dealers natuurlijk .
    Laatst gewijzigd door StatusOne; 3 september 2007 om 18:30

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Samples zeggen he-le-maal niks, kwaliteit en klank daarvan hangt verschrikkelijk veel af van de gitarist die hem bespeelt, de kwaliteit van de gitaar en de opnamekwaliteit.
    Gezocht: Zoom FP01 exp./volume-pedaal, EHX Pitch Fork

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2007
    Locatie
    In m'n versterker .
    Berichten
    38

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire
    Samples zeggen he-le-maal niks, kwaliteit en klank daarvan hangt verschrikkelijk veel af van de gitarist die hem bespeelt, de kwaliteit van de gitaar en de opnamekwaliteit.
    Idd, 100 % gelijk ... Maar het is toch wel dat je nu weet welk dat je er mee kunt ...

  7. #7
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 februari 2012
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    25

    Standaard

    Heeft iemand ondertussen al meer ervaring met een G-DEC 30? Kun je hiermee bijvoorbeeld in band spelen?

    Ik kwam dit filmpje tegen op youtube, best indrukwekkend: http://www.youtube.com/watch?v=nX6gVCqDt7g
    Laatst gewijzigd door Optimus; 12 maart 2012 om 20:33

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2010
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Standaard

    ik heb zijn kleiner broertje de G-Dec Fiftheen.
    Helaas binnen een jaar al defect staat nu al 2 maanden via de dealer voor reparatie..,pfff...

    Mij ervaring is dat het nieuwe spul van Fender (lees elektronische versterkertjes) niet best zijn.
    De echte oude vintage versterkers met de buizen zijn top !

    Gr
    Tux2
    Like Jim Campilongo and early Jazz players, Wes, Charlie, ...;-)

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2011
    Locatie
    010
    Berichten
    212

    Standaard

    De Spiderjam van Line 6 kan meer en klinkt beter. Het blijft (net als die Fender, ook gewoon weer Made in China) een Chinese transistorbak, maar de mogelijkheden als thuisversterker (kan ook HEEL erg zacht met behoud van volledige gain) en amateur-niveau opname-machine zijn echt prima. Wat me vooral tegenstaat aan die Fender is dat er geen serieuze toonregeling op zit; je bent veroordeeld tot de presets in het ding zelf.
    Vroeger: SG Standard, Marshall 8080, BluesDeVille 2x12, Matchless HotBox, Taylor 512, Lowden S35J. Nu/nog: Klassieke zelfbouw o.l.v. Johan Rebergen, Manuel Raimundo, LP Classic Custom Antique Natural, Line 6 Spider Jam.

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 februari 2012
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    25

    Standaard

    @Watchmaker: biedt die fender fuze software daar geen oplossing voor? Als ik de filmpjes (als leek) op youtube bekijk, lijkt het erop alsof je echt alles kunt aanpassen...


    ~ Life is a rockshow and we are all groupies ~

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top