Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Locatie
    Schagen
    Berichten
    22

    Standaard Hartke GT100C 100 Watt

    Hallo,

    Ik was benieuwd of iemand al bekend was met de nieuwe Hartke combo type
    GT100C 100 Watt. Aangezien Hartke wel goede basversterkers maakt ben ik benieuwd of ze dat met gitaarversterkers ook zijn. Dus als iemand deze getest heeft hoor ik graag reactie.

    Groet, Chantal

  2. #2

    Standaard

    Ik zag er laatst eentje staan maar had geen tijd om erop te spelen. De prijs is in ieder geval OK....
    Shut up 'n play yer git'r.


  3. #3

    Amp ! Nowp

    Ik zou als ik u was echt niet kijken voor een Hartke, ze zijn nooit vertrouwbaar, begrijp me nu niet verkeerd, het is een goed merk maar de sound is toch nog altijd niet wat het moet zijn.
    Ik zou De Hughes & Kettner series is checke zoals de Attax of matrix of je ziet maar.
    Zij klinken Prachtig clean de preset overdrive is wat minder maar kan aangepast worden door pedaal.
    Simoon

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simoon
    Ik zou als ik u was echt niet kijken voor een Hartke, ze zijn nooit vertrouwbaar, begrijp me nu niet verkeerd, het is een goed merk maar de sound is toch nog altijd niet wat het moet zijn.
    Ik zou De Hughes & Kettner series is checke zoals de Attax of matrix of je ziet maar.
    Zij klinken Prachtig clean de preset overdrive is wat minder maar kan aangepast worden door pedaal.
    Simoon
    Jij vraagt om advies in een ander topic betreffende die Attax, het lijkt je een goede optie. Nu kraak je eerst Hartke af, en raad je daarna die amp aan, terwiijl je, zoals het overkomt, die amp nog niet getest hebt. Beetje raar allemaal :??:
    HERRIE.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
    Jij vraagt om advies in een ander topic betreffende die Attax, het lijkt je een goede optie. Nu kraak je eerst Hartke af, en raad je daarna die amp aan, terwiijl je, zoals het overkomt, die amp nog niet getest hebt. Beetje raar allemaal :??:
    Ik heb hem wel getest zijn sound is Super!
    Ik was alleen aan het twijfelen welke dat nu de beste is voor GIGS.
    Ik was overtuigd Van de Attax , maar ik wou reviews van mensen die hem al hebben of hij lang mee gaat en zo van die dingen.
    Maar van sound gezien is hij in mijn ogen Perfecto!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top