Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 170

Discussie: Thomann.de

  1. #31

    Standaard

    goede tip....

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    480
    Epiphone G400 (met DiMarzio Super Distortion & PAF Pro)
    Fender Highway One Stratocaster (met EMG-SA, EXP, SPC en Schaller tremolo)
    Agile AL3100 met Bare Knuckle Stormy Monday en switchkraft elektronica

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.059

    Standaard

    Ik heb vorige week zaterdag iets besteld. Het pakket kwam gisteren (donderdag) binnen. Ik ben tevreden over Thomann!
    Te koop aangeboden:
    - Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
    - SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
    - Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belfrink
    Nou ik heb dus gekozen dat ik zelf de kosten betaal, maar voor zover ik weet is de transactie gratis.

    Maandag avond was het geld al van m`n NL rekening afgeschreven ... maargoed, idd even afwachten dus

    Datheb ik ook gedaan, maar dat betekent wel dat aan het eind van de maand de kosten hiervoor worden afgeschreven van je rekening (Rabobank). Dit gebeurt dus niet tegelijk met de afschrijving van je bestelling.

    Ik heb gekozen voor de kosten zelf te betalen, want ik ga er maar vanuit dat Thomann dit niet (deels) voor mij doet.

    Overigens prima service. 3 á 4 dagen wachten voor het geld er was. 3 dagen later het produkt thuisbezorgd (was wel op voorraad)

  5. #35

    Standaard

    ik ben erg tevreden over Thomann, informatie is goed, en als er iets niet duidelijk is kun je bellen. Laatst heb ik een goedkoop opnameapparaatje gekocht, maar dat ding deed niet wat ik wilde. Heb het dus met het altijd bijgeleverde retourformulier teruggestuurd, en toen kreeg ik mijn geld teruggestort. Kon zelfs de porto terugkrijgen, maar door mijn eigen laksheid is dat nog niet gebeurd.

  6. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renin
    Datheb ik ook gedaan, maar dat betekent wel dat aan het eind van de maand de kosten hiervoor worden afgeschreven van je rekening (Rabobank). Dit gebeurt dus niet tegelijk met de afschrijving van je bestelling.

    Ik heb gekozen voor de kosten zelf te betalen, want ik ga er maar vanuit dat Thomann dit niet (deels) voor mij doet.

    Overigens prima service. 3 á 4 dagen wachten voor het geld er was. 3 dagen later het produkt thuisbezorgd (was wel op voorraad)
    Hoeveel kost dat dan? Ik heb laatst namelijk ook via IBAN betaald aan Thomann. Volgens rabobank.nl lijkt het trouwens gratis te zijn.

  7. #37

    Standaard

    niet zoveel, een paar euro (1á 2 meen ik), maar dat zal misschien ook wel van het bedrag afhangen. Check het in ieder geval als je grote(re) bedragen gaat overmaken.

  8. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renin
    niet zoveel, een paar euro (1á 2 meen ik), maar dat zal misschien ook wel van het bedrag afhangen. Check het in ieder geval als je grote(re) bedragen gaat overmaken.
    plusminus 250? via rabo?

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Voor zover ik weet zijn IBAN-betalingen binnen de EU bij gedeelde-kosten altijd gratis.

    Ga je buiten de EU dan betaal je voor elke transactie.
    Heb een tijdje terug met een SWIFT-code een dvdtje gekocht in Australie voor 5 euri. De transactiekosten waren 27 euro....
    Altijd informeren hoeveel het buiten de EU kost heb ik ervan geleerd.
    Maar back ontopic
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

  10. #40
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin
    Heb een tijdje terug met een SWIFT-code een dvdtje gekocht in Australie voor 5 euri. De transactiekosten waren 27 euro....
    Altijd informeren hoeveel het buiten de EU kost heb ik ervan geleerd.
    Maar back ontopic
    ik moest hier best om lachen!

    GOLDMEMBER

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top