Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 21 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 203
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton
    @lo lands

    Je moet uitkijken met welke kant de post opgaat. De post in "sounds" is hetzelfde nummer. Ik kan me voorstellen dat je enthousiast bent over je muziek (dat hoort ook zo) maar je moet niet crossposten.
    gaan we toch lelijk doen. Mag een vergelijking niet gemaakt worden met eigen muziek als dit het onderwerp alleen maar aanvult. Het nummers in sounds voor het gemak verwijderd dus geen crosspost

  2. #22

    Standaard

    Daarbij nog even dit Harry: Had je dit niet middels een private message kunnen melden?! Jouw reactie stoort mij en vind ik behoorlijk off topic. Als moderator moet je soms bepaalde posts laten gaan als er verder geen kwade intenties bedoeld zijn. Het wordt onzinnig mijzelf hierbinnen te moeten verdedigen als medeforumleden het wel als topic oppikken.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
    Daarbij nog even dit Harry: Had je dit niet middels een private message kunnen melden?! Jouw reactie stoort mij en vind ik behoorlijk off topic. Als moderator moet je soms bepaalde posts laten gaan als er verder geen kwade intenties bedoeld zijn. Het wordt onzinnig mijzelf hierbinnen te moeten verdedigen als medeforumleden het wel als topic oppikken.
    En kon dit dan niet via PM ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Wel jammer voor al die violisten die er nu op een gitaarforum achterkomen dat ze al eeuwen met onzin bezig zijn.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Schaap
    En kon dit dan niet via PM ?
    +1









    23456789

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Schaap
    En kon dit dan niet via PM ?
    Als er één schaap over de dam is volgen er meer

    En mijn antwoord op je vraag: ja

  6. #26

    Standaard

    dit is een van de weinige sub forums (enige?) waar de mensen zich gedragen. Trek je tenen in!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    1.026

    Standaard

    Back on topic:
    Ik ben bezig met het uitwerken van een paar solo's voor een demo.
    Dit doe ik thuis met een Toneport en Gearbox.
    Als backing gebruik ik opnames die volgens de traditionele manier zijn gemaakt dus zowel kit als amps gemiked.
    Het valt me (wederom) op dat het erg moeilijk is om met Gearbox een gitaargeluid te krijgen dat goed door de mix snijdt.
    Het wordt of te modderig of te schel.
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

  8. #28
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Klopt, die ervaring heb ik ook, als je het geluid zo los hoort is het goed maar in de mix blijft het niet overeind.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  9. #29

    Standaard

    Ik vind de standaard amps die in podXT en daarmee ook gearbox zitten niet geweldig. Met de vintage en metal uitbreiding wordt het echter wel een heel stuk beter en geeft modelling mij het beste geluid dat ik voor mijn budget kan krijgen.
    Gear: 357 toetsen, 35 snaren
    Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    ¡doʞ u,z do p1ǝɹǝʍ ǝp sı ʇǝɥ
    Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitch

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    dat is bij mij inderdaad ook het probleem. De enige manier waarop ik het geluid wel door de mix krijg, klinkt het meteen vrij lomp. En als je bij modelling de gain wegdraait, blijft er niets meer van je sustain over. Toch jammer, maar voor mij nog altijd beter dan een hele mic-opstelling rond mijn versterker zetten.

    Het is gewoon ontzettend makkelijk. Ik heb nu overigens ook de metal pack in een pod xt pro en moet hier nog even wat presets uit persen.

    De meesten van ons zullen bij het opnemen met modelling van line6 spul gebruik maken denk ik. Misschien dat de para-eq in de pod's e.d. wonderen doet hiervoor?
    LTD MH-1000NT > Maxon OD-808 > EVH 5150 Mini > Bogner 2x12 OS

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top