Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32

Discussie: Nieuwe Fame amp!!

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard Nieuwe Fame amp!!

    Zie hier de Mesa-kloon van Fame:
    http://www.musicstore.de/is-bin/INTE...mpTo=OfferList

    Het lijkt mij een supergaaf ding!
    Layout doet me toch een btje denken aan een bescheiden VH4.
    Standaard EH-buizen geleverd is trouwens goed nieuws.
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Ziet er meer uit als een DR.


    Die schuine knoppen is de enige overeenkomst met de vh 4.
    dat logo is ook gefaked van de recto serie lijtk het wel.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Zo te zien een kloon van de oude 2 channels. Channel cloning heeft deze namelijk. Enige verschil zijn de el 34's.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    ziet er best leuk uit, toch eens dat spul gaan testen
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  5. #5

    Standaard

    Wat ik nou altijd heb met Fame, is dat die naam me niet echt aanstaat. Ik bedoel, het zijn allemaal veelbelovende amps, en het ziet er leuk uit enzo. Maar dat ding kost 1000 euro, zou je dan niet beter voor een gevestigde en bewezen naam gaan? Dat zou ik namelijk doen....
    - It's not so bad to fall on your face sometimes, because it indicates you are moving in the right direction: forward. -

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Dat heeft elk beginnend merk tegen zich natuurlijk. Tenzij je beweert dat alles handgemaakt en PTP is, je uit Amerika komt, een dikke bril draagt en lelijk bent en fucking +E2500 voor een Marshall replica vraagt
    Laatst gewijzigd door Rutger; 31 augustus 2007 om 09:03
    -

  7. #7

    Standaard

    mja..als je nou gewoon de amp eens uitprobeert en als ie dan vet klinkt scheelt het je meer dan het dubbele bedrag (een rectifier gaat nieuw voor over de 2000 over de toonbank).
    Als het vet klinkt wees juist trots dat je niet met die hype mee doet..lekker 'cheape' amp die bruut klinkt..een dikke vinger naar de hype van alle grote merken..(als de bouw ook maar in orde is natuurlijk).
    Ik ben ook benieuwd hoe die bugera amps zijn..ook cheapo maar lijken erg op een 5150 qua geluid en design maar zijn ongeveer een 3e/4e van de prijs!
    Maar voor nu hou ik het op mijn mr hector: 5150 met mesa korrel gemixed..wat wil je nog meer?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a darker shade of grey
    Wat ik nou altijd heb met Fame, is dat die naam me niet echt aanstaat. Ik bedoel, het zijn allemaal veelbelovende amps, en het ziet er leuk uit enzo. Maar dat ding kost 1000 euro, zou je dan niet beter voor een gevestigde en bewezen naam gaan? Dat zou ik namelijk doen....
    ik vind het onzin. net als dat je een gibson wilt omdat het een gibson is, maar daardoor bijv met een LP special faded, een van de slechtste gibson ooit IMO zit. terwijl je voor dat geld bijv een tokai/orville/greco/ whatever lawsuit LP had kunnen kopen die beter gebouwd is en beter klinkt.
    merkengeilheid heet dat. ik ben erg benieuwd naar die amps en dat ze in polen worden gebouwd interesseert me geen tiet.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  9. #9

    Standaard

    Mijn goed, dat ziet er wel heeeel goedkoop uit, maar goed dat zal ie ook wel zijn.
    strakke bassist gevonden!
    http://www.deanguitars.com
    http://www.enforcer-metal.com
    http://www.myspace.com/thrashcorefanatics


    SPAM: 2005 USA Dean Razorback V NAMM prototype back/yellow bevels EMG/Floyd Rose etc. € 1950 spotptrijs!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2005
    Locatie
    Pijnacker
    Berichten
    2.157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerrekat
    Mijn goed, dat ziet er wel heeeel goedkoop uit, maar goed dat zal ie ook wel zijn.
    Ja he... Als ie goed klinkt zal het wel allemaal best zijn, maar ik ben niet bang dat ik met 300 euro meer voor een 2ehands dual recto deze echt in overweging zou nemen...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top