Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard hoe lui kan je worden

    check dit: http://actiontuners.com/?gclid=CPH96...FSA4hgodfi5FOQ een automatische string tuner, hoe lui wil je worden zeg, en why the hell zou je geld willen investeren in iets dat je ook gewoon gratis kan doen met je handen?

    echt kompleet nutteloos.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    24 februari 2007
    Locatie
    in my Tower
    Berichten
    1.300

    Standaard

    Waarom denk je dat er vibrators zijn.....? Juist!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    echte mannen hebben een stemvork
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Locatie
    bergentheim
    Berichten
    267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glasbier
    Waarom denk je dat er vibrators zijn.....? Juist!!!
    whaha

    kdenk niet dat ze erg geschikt zijn voor optredens als je de snaren in een andere toon moet hebben.
    en ik denk ook niet echt dat de meeste zitten te wachten op een ding van 50 dollar alleen maar om te oefenen.
    Quote Richard z Kruspe:
    I was born in the summer of love.
    There wasn't much love in East Germany at the time.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    dat ding zou maar niet goed werken, dan trekt hij je je komplete snaar er uit.
    en ik hou er zowieso niet om met "powertool" bij mn gitaar te komen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas
    check dit: http://actiontuners.com/?gclid=CPH96...FSA4hgodfi5FOQ een automatische string tuner, hoe lui wil je worden zeg, en why the hell zou je geld willen investeren in iets dat je ook gewoon gratis kan doen met je handen?
    echt kompleet nutteloos.
    Tssss, da's echt een systeem voor paupers! Echte patsers halen even €900 uit hun Armani en nemen deze... http://www.tronical.com/
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Het apparaat is onder andere bedoeld voor mensen die in verschillende stemmingen spelen, net als een stel gemotoriseerde stemmechanieken waarover in een van de laatste Gitarre & Bass-afleveringen een test stond. Handig voor mensen die op een avond in 5 verschillende stemmingen moeten spelen en geen zin hebben om 5 gitaren mee te zeulen.

    Misschien zijn jullie zo goed dat je dat dan ook even op het gehoor doet, dan hebben jullie zo'n apparaat niet nodig

    EDIT: de vorige poster heeft al een link opgenomen naar het systeem dat ik bedoel.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
    Het apparaat is onder andere bedoeld voor mensen die in verschillende stemmingen spelen, net als een stel gemotoriseerde stemmechanieken waarover in een van de laatste Gitarre & Bass-afleveringen een test stond. Handig voor mensen die op een avond in 5 verschillende stemmingen moeten spelen en geen zin hebben om 5 gitaren mee te zeulen.

    Misschien zijn jullie zo goed dat je dat dan ook even op het gehoor doet, dan hebben jullie zo'n apparaat niet nodig
    ik kan ook nog niet op gehoor stemmen, maar ik gebruik gewoon een stem apparaatje, veel goedkoper. maar om iets te hebben dat de snaren voor je aandraait vind ik toch net iets te nutteloos.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
    Het apparaat is onder andere bedoeld voor mensen die in verschillende stemmingen spelen, net als een stel gemotoriseerde stemmechanieken waarover in een van de laatste Gitarre & Bass-afleveringen een test stond. Handig voor mensen die op een avond in 5 verschillende stemmingen moeten spelen en geen zin hebben om 5 gitaren mee te zeulen.

    Misschien zijn jullie zo goed dat je dat dan ook even op het gehoor doet, dan hebben jullie zo'n apparaat niet nodig

    EDIT: de vorige poster heeft al een link opgenomen naar het systeem dat ik bedoel.
    had het artikel ook gelezen, maar was niet helemaal overtuigd, op een of andere manier vind ik dat soort zaken gewoon...naja, not done

    dat artikel over dat MIDI systeem was wel heel interesant
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas
    ik kan ook nog niet op gehoor stemmen, maar ik gebruik gewoon een stem apparaatje, veel goedkoper. maar om iets te hebben dat de snaren voor je aandraait vind ik toch net iets te nutteloos.
    Daar blijkt vooral uit dat je nog nooit op een podium met (hopelijk) publiek dat op je vingers kijkt een gitaar in een andere stemming hebt gezet. Terwijl je misschien een beetje onder druk staat en er ook de kans bestaat dat je de gitaar opnieuw keer moet stemmen tegen de tijd dat je bij de laatste snaar bent
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top