Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 120
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Ooooops beetje tegensteidig he

    Maar joh, strekking is duidelijk: Jaag onze nieuwkomer niet weg!
    tuurlijk, maar zo'n inkopper kon ik niet laten liggen toch?

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Locatie
    Zuidland
    Berichten
    2.266

    Standaard

    Kijk, zo doe je dat!








    Hallooooooooooooooo! & welkom

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    610

    Standaard

    Welkom op dit weirdo forum!

    Echt waar...wat ik hier af en toe meemaak!! En naast de geweldige info en hulp o zo verslavend!

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Mess
    (...)



    de een is tegen pais, de ander tegen mith. Leuk geprobeerd maar zo achterlijk ben ik niet wijsneus

    voor de rest denken jullie maar wat je wilt, ik ga niks toegeven of wat, ouwe koeien uit de sloot halen vind ik nogal laf. Als dat alles is wat jullie kunnen gebruiken ga ik hier ook verder niet meer op in

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
    Tho was idd bot en agressief, dit gebeurt vaker tegen nieuwkomers
    Man je weet niet eens waar je het over hebt. Als ik al bot/agressief was, was dit de eerste keer tegen een nieuwkomer!



    Verder vraag ik me af of er dan écht niemand is die het opvalt dat mijn gedrag over het algemeen verbeterd is?
    Jullie zijn er altijd weer als de fucking kippen bij als ik ook maar een béétje onaardig ben. Als jullie daar nou iets minder op zouden letten he?

  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    welkom! Ik vind dat je te stoer doet en eerst maar eens wat sounds moet posten
    Maar hij heeft wel gelijk!

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2007
    Locatie
    Planet Gong
    Berichten
    581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wheelie
    Maar hij heeft wel gelijk!

    Dude..............
    You think you can't,
    You wish you could.

    I know you can,
    I wish you would.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    anders gaan we gewoon even niet meer posten in dit topic. Als iemand nog wat te melden heeft, stuur me gerust een PM, en wacht anders gewoon de meeting af om te kijken of ik echt zo agressief of wat dan ook ben







    als je durft

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    Man je weet niet eens waar je het over hebt. Als ik al bot/agressief was, was dit de eerste keer tegen een nieuwkomer!



    Verder vraag ik me af of er dan écht niemand is die het opvalt dat mijn gedrag over het algemeen verbeterd is?
    Jullie zijn er altijd weer als de fucking kippen bij als ik ook maar een béétje onaardig ben. Als jullie daar nou iets minder op zouden letten he?
    Ik weet heel goed waar ik het over heb. Jij kunt wel graag willen dat we op de positieve kanten van je gedrag letten, maar die sneeuwen wel wat onder op deze manier: je post tegen de TS was nog niet zo erg, maar nadat je erop aangesproken wordt beet je als een dolle hond van je af. Het lijkt erop dat je niet bereid bent tot een kritische blik op je eigen gedrag maar voortdurend in de aanval gaat (om zo de aandacht van jezelf af te leiden?). Hard schreeuwen wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.

    En als jij niet meer wilt posten in dit topic vind ik dat best, maar dat bepaal je niet voor mij.

    Mocht het mij lukken om naar de meeting te komen dan zien we elkaar daar wel (ik zal mijn klompen aan doen)
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    maar jongens wat denken jullie nou? Jullie gedragen je als een stel psychologen! Ik kan er alleen maar om lachen. Ik ben geen jongen met problemen of zo hoor, die "zich zo gedraagd" omdat hij bang is voor zijn eigen spiegelbeeld, hahahaha. Niet te geloven


    Maar ik kijk uit naar de meeting!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top