Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 120
  1. #31

    Standaard

    Ik wil me bij deze verontschuldigen voor de rel die ik veroorzaakt heb, dat was niet de bedoeling. Mij viel slechts op dat Tho het nodig vond bot uit de hoek te komen richting onze nieuwkomer en ik vond het nodig hem daar op te wijzen en ben vervolgens zo onverstandig geweest om hem direct aan te spreken op een onderdeel van zijn gehele gedrag en dat was niet nodig, dus sorry daarvoor.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Ik wil me bij deze verontschuldigen voor de rel die ik veroorzaakt heb, dat was niet de bedoeling. Mij viel slechts op dat Tho het nodig vond bot uit de hoek te komen richting onze nieuwkomer en ik vond het nodig hem daar op te wijzen en ben vervolgens zo onverstandig geweest om hem direct aan te spreken op een onderdeel van zijn gehele gedrag en dat was niet nodig, dus sorry daarvoor.
    sportief van je, maar ik ben er nog niet klaar mee. Je hebt het over mijn gehele gedrag, en ik vind dat er niets mis is met mijn huidige gedrag, dus als je me dat even wilt vertellen, en daarbij recente voorbeelden gebruiken (uiteraard via PM) ben ik tevreden. Jij bent met dit offensief begonnen mith, dus nu word het uitgepraat ook

  3. #33
    Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Almere
    Berichten
    51

    Wink

    dat snap ik maar ik was gewoon benieuwd hoe ik er voor stond na 9 maanden. Ik ken veel vrienden van mijn leeftijd (15) die ook gitaar spelen en wou kijken hoe ik ervoor stond . Volgens mijn gitaarleraar klonken de nummers die ik gespeeld heb samen met hem behoorlijk voor een 'beginner' zei hij.
    Maar ik zal video plaatsen op youtube waarin je me wel kunt zien

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2007
    Locatie
    The United Kingdom of the Dutchlands ^^
    Berichten
    280

    Standaard

    0.o houwk je aan....k wil wel zien wat je allemaal kan jah...
    klinkt zoals je het beschreef dat je behoorlijk op de goede weg zit ^^

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuitarAngel
    dat snap ik maar ik was gewoon benieuwd hoe ik er voor stond na 9 maanden. Ik ken veel vrienden van mijn leeftijd (15) die ook gitaar spelen en wou kijken hoe ik ervoor stond . Volgens mijn gitaarleraar klonken de nummers die ik gespeeld heb samen met hem behoorlijk voor een 'beginner' zei hij.
    Maar ik zal video plaatsen op youtube waarin je me wel kunt zien
    ik ook geen probleem jongen ik begrijp je punt, maar ik wil deze aanvaring met mithrandir opgelost hebben dus maak je niet druk. Nogmaals, welkom!

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Ik wil me bij deze verontschuldigen voor de rel die ik veroorzaakt heb, dat was niet de bedoeling. Mij viel slechts op dat Tho het nodig vond bot uit de hoek te komen richting onze nieuwkomer en ik vond het nodig hem daar op te wijzen en ben vervolgens zo onverstandig geweest om hem direct aan te spreken op een onderdeel van zijn gehele gedrag en dat was niet nodig, dus sorry daarvoor.
    Mithrandir: ik snap niet waar je je verontschuldigingen voor aanbiedt. Tho was idd bot en agressief, dit gebeurt vaker tegen nieuwkomers (niet alleen door hem) en daar mag best wat van gezegd worden. De mensen die hier wat langer rondhangen weten wel hoe iedereen in elkaar zit, maar voor nieuwelingen is het niet leuk om zo binnen te komen, lijkt mij.

    Mijns inziens is het ook inconsequent dat oude forumrotten hier niet vaker op worden aangesproken, want bij nieuwelingen gebeurt dat wel vrij snel. Dat wekt toch de indruk van met twee maten meten.

    @ Tho: je kunt misschien ook een keer gewoon toegeven dat je wat rot uit de hoek komt? Of je afvragen waarom je het nodig vindt om je zo agressief op te stellen...
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  7. #37
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.707

    Standaard

    Kom op Tho, wat loop je nou te zeiken? Nog niet zo gek lang geleden kwam er iemand melden dat hij metal maar niks vond en hoe reageerde Tho?


    moet je anders gewoon een paar rossen op je smoel kortzichtig hoerenjong? Wie denk jij wel niet dat je bent om deze uitspraak te doen. Leer eerst maar eens wat van muziek en verdiep je er een beetje in
    Mith heeft een goed punt man, niet meteen een nieuwkomer afzeiken capice?

    (enne Psssssst, Mith is de hoogste baas van gitaarforum)
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    goed. kappen dan en er is niks aan het handje
    (...)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    sportief van je, maar ik ben er nog niet klaar mee.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
    ja wat wil je nou?
    Ooooops beetje tegensteidig he

    Maar joh, strekking is duidelijk: Jaag onze nieuwkomer niet weg!

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benjamin Blue

    ps; EuroCinema; je vergeet de bluesgitaristen
    .....zijn die dan niet speciaal dan??
    Oh ja en een kerel met een stratocaster die opduwt met snaren vanaf .15

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top