Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 120
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Tjonge Tho, kun je nou niet gewoon toegeven dat het een kloteopmerking was? (want dat was het, toch?)


    Welkom hier! Het is inderdaad soms gewoon leuk om te weten waar je staat tov andere starters, maar een lijstje met nummers zegt zo weinig. Subforum sounds staat ter uwe beschikking

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Tjonge Tho, kun je nou niet gewoon toegeven dat het een kloteopmerking was? (want dat was het, toch?)
    nee dat geef ik niet toe, jij kan er trouwens ook wat van en het is nergens voor nodig om je er mee te bemoeien want dit is tussen mith en mij

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2007
    Locatie
    The United Kingdom of the Dutchlands ^^
    Berichten
    280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    gezellig hier!

    Hee maar welkom op het forum!
    Om echt wat zinnigs te zeggen zouden we wat moeten horen natuurlijk. De hoeveelheid nummers en technieken die je noemt is indrukwekkend voor een beginner, maar het zegt ook weer niet niet zo veel.

    Het gaat erom of je die nummers met power, autoriteit, subtiliteit en karakter kan spelen. En dat zijn dingen die je je hele leven kan blijven ontwikkelen. Die komen imho voort uit liefde voor muziek en voor je instrument, uit jezelf zijn en niet zozeer uit competitie met anderen.

    Het is geen wedstrijdje. En als je het wel zo ziet, is de kans heel erg klein dat je wint. In elk dorp zit wel een gozer die even snel kan spelen als een Vai of Malmsteen. En een ouwe jazzer die 800 nummers met 35 akkoorden per stuk beheerst. En dan hebben we het nog niet over klassieke gitaristen die er een heel orkest uittoveren of countrygasten die drie snaren tegelijk zuiver buigen in verschillende gradaties terwijl ze er een bas bij spelen.

    Dusseh... hou de discipline er vooral in en leer lekker veel nummers, maar maak je niet druk over hoe ver je bent in vergelijking met anderen.
    yep...ge haald de woorden uit mn mondke.....er is er altijd wel 1.....
    maarruh....voodoo chile en purple haze.....i'm impressed ^^
    lekkere nummers dus......

    ps; EuroCinema; je vergeet de bluesgitaristen
    .....zijn die dan niet speciaal dan??

    en euhmm... Welcome op et board!!
    Laatst gewijzigd door Benjamin Blue; 20 augustus 2007 om 19:17

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    nee dat geef ik niet toe, jij kan er trouwens ook wat van en het is nergens voor nodig om je er mee te bemoeien want dit is tussen mith en mij
    Je valt in het openbaar een nieuwkomer aan en vervolgens is het tussen Mith en jou? Als je niet wilt dat andere forumleden zich ermee bemoeien, worstel het dan lekker via PB uit. Of ga mediteren net als Mith. Je kan het gebruiken.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Je valt in het openbaar een nieuwkomer aan en vervolgens is het tussen Mith en jou? Als je niet wilt dat andere forumleden zich ermee bemoeien, worstel het dan lekker via PB uit. Of ga mediteren net als Mith. Je kan het gebruiken.
    Volgens mij stelde ik ook voor om het via PM uit te praten, maar dat vond mith niet nodig. Altijd als er wat aan de hand wat je geen fuck aan gaat is Pais er weer als de kippen bij. Bedankt voor de tip van het mediteren, mag ik jou dan een cursus 'stop bitching' aanbevelen? Je kan het gebruiken

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Olé!



    Wie is er aan het bitchen? Ik wil alleen voorkomen dat je onze nieuwkomer niet wegjaagt.

    Jaag onze nieuwkomer niet weg!!!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Olé!



    Wie is er aan het bitchen? Ik wil alleen voorkomen dat je onze nieuwkomer niet wegjaagt.

    Jaag onze nieuwkomer niet weg!!!
    Je voegt gewoon niks toe Pais. Als je nou iets te melden had wat ik nog niet te horen had gekregen was dat natuurlijk welkom geweest, en dan wel via PM graag.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Olé!



    Wie is er aan het bitchen? Ik wil alleen voorkomen dat je onze nieuwkomer niet wegjaagt.

    Jaag onze nieuwkomer niet weg!!!
    ja wat wil je nou?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    Je voegt gewoon niks toe Pais.
    Iedereen met een postcound van boven de 1000 maakt zich daar wel eens schuldig aan.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Iedereen met een postcound van boven de 1000 maakt zich daar wel eens schuldig aan.
    goed. kappen dan en er is niks aan het handje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top