Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 120
  1. #111

    Standaard

    Ik denk dat als je gitaarleraar zegt dat je behoorlijk klinkt voor een beginner, ik ongeveer weet waar je zit. Onze basgitarist klinkt ook 'behoorlijk' voor een beginner, maar je hoort duidelijk dat hij minder ver is dan ik. (Als ik basgitaar en elektrische gitaar even mag vergelijken. Oh.. en ik wil mezelf nu niet goed noemen ofzo, want ik geef mezelf een 2 op een schaal van 10) Echt grappig, hij speelt precies dezelfde muziek als jij, net zo lang en net zo gemotiveerd.

    Het is echt leuk dat je zoveel nummers helemaal kan spelen. Ik betwijfel echter of je de nummers echt kan nailen. No offense, hoor, maar het lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk (Plaats anders een video Verras ons! ) Ik hoop echt voor je dat je zo'n geweldig talent bent zoals zo'n zevenjarig Koreaantje, maar ja..hoe groot is die kans nou.

    Aan de andere kant denk ik toch dat je in die tijd dat je speelt redelijk goed kan worden. Mind you, dan moet je er wel elke dag lang en geconcentreerd mee gespeeld hebben. En dat zal je vast wel gedaan hebben met zo'n playlist.

    Ga zo door! En ik baal dat je niet in de buurt van Rotterdam woont. Had graag een keer met je gejamd!

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2005
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    4.363

    chicken

    Kukelekuu!!!

  3. #113
    Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Almere
    Berichten
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SonofDestiny
    Ik denk dat als je gitaarleraar zegt dat je behoorlijk klinkt voor een beginner, ik ongeveer weet waar je zit. Onze basgitarist klinkt ook 'behoorlijk' voor een beginner, maar je hoort duidelijk dat hij minder ver is dan ik. (Als ik basgitaar en elektrische gitaar even mag vergelijken. Oh.. en ik wil mezelf nu niet goed noemen ofzo, want ik geef mezelf een 2 op een schaal van 10) Echt grappig, hij speelt precies dezelfde muziek als jij, net zo lang en net zo gemotiveerd.

    Het is echt leuk dat je zoveel nummers helemaal kan spelen. Ik betwijfel echter of je de nummers echt kan nailen. No offense, hoor, maar het lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk (Plaats anders een video Verras ons! ) Ik hoop echt voor je dat je zo'n geweldig talent bent zoals zo'n zevenjarig Koreaantje, maar ja..hoe groot is die kans nou.

    Aan de andere kant denk ik toch dat je in die tijd dat je speelt redelijk goed kan worden. Mind you, dan moet je er wel elke dag lang en geconcentreerd mee gespeeld hebben. En dat zal je vast wel gedaan hebben met zo'n playlist.

    Ga zo door! En ik baal dat je niet in de buurt van Rotterdam woont. Had graag een keer met je gejamd!

    Laat ik zeggen dat ik als ik naar school moet altijd wel vroeg uit ben (rond half 2) en ik niet werk. Ik dus als et kan elke dag zeker wel 3 uur speel
    Gear
    Ibanez SA
    Roland Cube X30
    Dunlop Jimi Hendrix Wah Pedaal

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2007
    Locatie
    The United Kingdom of the Dutchlands ^^
    Berichten
    280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
    Gitaar spelen is gewoon lekker. Het lijkt wel een beetje op meditatie vind ik.
    yup,10 points on that one

    @ guitarangel
    doet me nog dneken toen ik nog zon beginner (niet da ik nu n pro ben,en ja ik bak er technisch ook geen pannekoek van 0.o ) was....de hele dag lang....zoveel mogelijk..maarja iedereen heeft zowel zn begingitaarmomenten......nu weet ik gewoon dat als je zoveel mogelijk voor elkaar wilt krijgen op 1 dag dat dat alleen maar (merendeel) lijd tot frustratie,slordigheid en blauwe vingers...en dat motten we nie hebben...

    maarre ff wak je wou zeggen...ik hoop dat jij dan zo'n grote talent hier bent...dus verras me maar,ik kan niet wachten...(kan ik in iedergeval dan als ik met mn kleinkinderen aan het praten ben,zeggen dat ik dan n keer met pre-GuitarGod heb zitte maile op n forum )

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    waar blijven nu die filmpjes van de jonge gitaargod?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
    Gitaar spelen is gewoon lekker. Het lijkt wel een beetje op meditatie vind ik.
    Goed gezegd.
    Als ik aan het spelen ben, verlies ik ook de tijd uit het oog. En het makt dan ook niet mer uit of je blut bent ofzo...
    Rock on amigos!

  7. #117

    Standaard Arch!!!!!!

    Krijg het schaamrood op mijn kaken als ik lees wat jij speeld .
    Ik zit een jaar op les en kan krapaan vertigo van u2 een beetje spelen en loard of the boards en tallica ikke moet er dus nog ff hard aan trekken maar jij bent 15 en ik 40 ik word dus al wat trager.
    Elk geval veel plezier met het gitaar spel ik amuseer me in elk geval rot met mijn jammer plank.

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    nu vraag ik me nog steeds af hoe t met die filmpjes staat

    toch maar grote praat om stoer te doen blijkbaar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2007
    Locatie
    The United Kingdom of the Dutchlands ^^
    Berichten
    280

    Standaard

    hehe,net als die Acoustic-Guitar-Freak gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
    Hé LUL, maak je sig korter of je krijgt een ban

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    Mol, België
    Berichten
    2.066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benjamin Blue
    hehe,net als die Acoustic-Guitar-Freak gast
    Die had tenminste nog wat coole verwensingen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Wickerman is een lul. Die ga ik niet feliciteren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top