Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard Rate B.C. rich Kkv A.u.b.

    Hallo, ik heb sinds kort deze gitaar gekocht:



    De B. C. Rich KKV Kerry King
    Hij kostte me 250 euro En ik kan er maar 1 nadeel aan geven en dat is de bovenkant met die mooie hoorns... Als ik mocht kiezen gaan ze er af en komt er een gewone head want de punten beschadigen snel. verder kan ik er niks over zeggen maar zouden jullie je mening er over willen geven?

    Mvg Buzzer

  2. #2

    Standaard

    niet tegen de muren stoten met de kop van je gitaar
    als de kop beschadigt van eht in een tas zitten ofzo misschien een handdoek eromheen doen ofzo in je tas? Ik weet neit waar jouw kop beschadigt van raakt

  3. #3

    Standaard

    Het plafond >.< Best stom van me ja. zou een handoek een goed idee zijn? er is nu een klein stukje dat er snel van af breekt maar als ik er een handoek strak omheen doe zou het vervoerd kunnen worden denk ik

  4. #4

    Standaard

    sorry maar dat vind ik dus een gitaar van nix mer di kerryking tribals erop.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  5. #5

    Standaard

    tegen het plafond gast hoe lang ben jij dan? of hoe klein is je huis. Dan moet je met oefenen een beetje rustig aan doen, daar hoef je natuurlijk geen publiek te vermaken Maar als je een normale kop erop laat maken, dan stoot je misschien nog steeds tegen het dak aan? Je moet gewoon goed uitkijken denk ik

  6. #6

    Standaard

    Dat die tribals tegenvallen hoor ik vaker, persoonlijk vind ik ze mooi maar ik bedoel meer de hardware

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Berichten
    1.513

    Standaard

    Ik was van plan een Jackson Warrior te kopen, maar mij kennende zou ik er ziek van worden als ik zo'n punt ergens tegenaan zou stoten en er verf af zou komen. Toch maar gekozen voor de Dinky, lijkt me wat gezonder voor mijzelf

    Zit er niet 1 grote sticker op de bovenkant?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vice President Fender Musical Instruments Corp.
    So, we bought Jackson, guitars that can say F*%K instead of darn-it.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blaahaab
    tegen het plafond gast hoe lang ben jij dan? of hoe klein is je huis. Dan moet je met oefenen een beetje rustig aan doen, daar hoef je natuurlijk geen publiek te vermaken Maar als je een normale kop erop laat maken, dan stoot je misschien nog steeds tegen het dak aan? Je moet gewoon goed uitkijken denk ik
    ik deed hem af en wou hem boven op een stapelbed leggen, maar een normale kop beschadigd niet zo snel en kun je er een andere kop op zetten? ik bedoel eigenlijk, hoe waar door wie en wat kost het?

    En nee de tribals zijn geen stikkers het is er op gespoten, maar dat is zo over gespoten

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Andere headstock erop zetten is niet logisch... Kun je net zo goed een nieuwe gitaar kopen, ben je net zoveel kwijt.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Helden
    Berichten
    2.720

    Standaard

    Maar hoe speelt hij nu ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top