Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 132
  1. #21

    Standaard

    Ik zal eens polsen bij Anja voor 6 of 7 oktober, wel hopen dat er nog wat meer geinterresseerden zijn. In een café is het wel gewoon openbaar toegankelijk natuurlijk. Bij die opzet lijkt het me leuk als er naast het informele meet en greet wat optredentjes zijn. Ik wil wel spelen, Janne? Don Capo?

  2. #22
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Phoe lastig, ik kan wel spelen, maar weet niet of ik alleen goed genoeg ben om een optreden te geven. Daarbij, Flamenco blijft toch een moeilijk aan de man te brengen produkt. Als er niet teveel bezoekers zijn wil ik het wel proberen.


    Als Janne en jij maar na mij spelen anders kan ik het wel shaken.

    GOLDMEMBER

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
    Daarbij, Flamenco blijft toch een moeilijk aan de man te brengen produkt.
    Niet moeilijk aan de vrouw te brengen hoor. De spandoeken zijn in de aanmaak

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard

    En ik hoor ook graag wat flamenco hoor.
    En Tupelo? (vanwege zijn originele benadering, of misschien met die zangeres een paar liedjes?).
    Ik denk er nog even over na of ik wil "optreden", open podium vond ik leuk, gewoon wat spelen voor wat mede gitaar-idioten, maar optreden? . Ik denk er nog even over na (en zal mijn gitaar dan ook maar weer eens afstoffen en kijken of ik t nog n beetje kan ).

    Janne

  5. #25
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janne
    Ik denk er nog even over na (en zal mijn gitaar dan ook maar weer eens afstoffen en kijken of ik t nog n beetje kan ).

    Janne
    Sure! Jij speelt iedereen van het podium af man.


    Tuppie erbij vind ik een heeeeele goeie! How 'bout it Tuup?

    GOLDMEMBER

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.348

    Standaard

    Hoi ja... ik zal het eens voorstellen vanavond, misschien een mooie introductie.
    Nu komt het weekend van 6/7-10 mij niet zo heel erg denderend uit, maar ik kan eens kijken.

    Uiteraard niet na Janne!

  7. #27

    Standaard

    Ook open podium idee idd, geen 'officiele' gig van anderhalf uur, gewoon 10 minuutjes, kwartier, maar wel met versterking, ipv aan je eigen tafeltje zeg maar...

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
    ... Daarbij, Flamenco blijft toch een moeilijk aan de man te brengen produkt. Als er niet teveel bezoekers zijn wil ik het wel proberen.
    Het maakt de avond wel mooi gevarieerd!

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.348

    Standaard

    Proberen, sowieso...

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard

    Jammer, vorige open podium-meeting vond ik het wel lekker dat ik als eerste mocht (moest), dat zit er nu niet in neem ik aan. Wel ff opletten dat we niet allemaal dezelfde Tommy-stukjes gaan spelen .
    Of we spreken af dat iedereen windy & warm speelt (flamenco versie door de Don).
    Als alles goed loopt neem ik misschien mijn homemade akoestische gitaar mee, maar dan moet ie wel af zijn (wat ik al maanden roep, maar er is altijd wel iets wat aangepast moet worden), en een beetje bespeelbaar. Dan wil ik graag een microfoon, want daar zit geen elektronica in .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top