Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314
Weergegeven resultaten: 131 t/m 132 van 132
  1. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaurentB
    Hier nog een foto, maar dan van Flagé au Lait meer dan 15 jaar geleden, bij een optreden te Nuenen, toen we nog haar hadden op plekken waar dat nu niet meer zit.

    Gipsy me... maar zat Stochelo niet in Nuenen in die tijd (en zonder dat wij dat in de gaten hadden)? Meen me te herinneren dat je op een gegeven moment ietwat depri vermelde dat je het Rosenberg trio had gezien, en dat ze al onze covers ook speelden... (en beter, uiteraard. Met uitzondering van vreemde eend in de bijt, Sleep Dirt van Zappa)

    En wat een heerlijk compacte akoestische gitaarversterker achter mij... was dat die London City van jou nog?

  2. #132
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald
    Gipsy me... maar zat Stochelo niet in Nuenen in die tijd (en zonder dat wij dat in de gaten hadden)? Meen me te herinneren dat je op een gegeven moment ietwat depri vermelde dat je het Rosenberg trio had gezien, en dat ze al onze covers ook speelden... (en beter, uiteraard. Met uitzondering van vreemde eend in de bijt, Sleep Dirt van Zappa)

    En wat een heerlijk compacte akoestische gitaarversterker achter mij... was dat die London City van jou nog?
    Verdomd, nu je het zegt; dat is die London City! Overleden, helaas. Het is wel al dezelfde Hopf als die ik nu bij me had.

    Die hoed had jij nog ter ere van de kort daarvoor overleden Stevie Ray Vaughan op.

    Wij wisten wel degelijk dat de Rosenbergs in Nuenen zaten, want we dachten nog: "het zal toch niet toevallig hun stamkroeg zijn, en dat je dan daar net die stukken probeert te spelen die zij ook doen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top