Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 172
  1. #1

    Wink Stagg S402, beter dan fender mexico!?!

    Jongens .. de rest heeft zwier niet gezecht maar ik ... k heb dingen op gezocht en gesproken met vrienden die ook veel van gitaren af weten ...
    k heb hem daar alleen gekocht ... het komt misschien zo over dat zwier dat gezecht heeft, omdat op internet nog al gauw iets lijkt omdat sommige dingen nie goed overkomen ,duss dit is onzin ... voor mij persoonlijk speelt de stagg net zo lekker of lekkerder dan de andere waar ik op gespeelt heb .. en toevallig had zwier hem...
    punt uit ... dit slaat tog compleet nergens op ... Sjak zwier heeft hier helemaal niks mee te maken voor de rest .. alleen dat ik hem bij hem gekocht heb :S ... en hij kwam met meerdere gitaren aan ,... en deze wou ik gewoon omdat hij lekkerdere speelde dan de andere vergeleken met de prijs :S .. sjonge jonge jonge ...
    Laatst gewijzigd door Rikguitar; 14 augustus 2007 om 21:10

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    hmmm, naja, hier heeft stagg een slechte naam, hoewel ik denk dat ze tegenwoordig al weer wat beter zijn geworden, anyway, eentje van zwier is natuurlijk wel handpicked en afgesteld, dan heb je al meteen een veel betere gitaar, maar toch zou ik voor de fender gaan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik kocht toch liever een mex, die is nog wat waard als je hem ooit wegdoet.
    maar je hebt de stagg al, veel plezier ermee

  4. #4

    Standaard

    waarom zou je dan tog voor de fender gaan ?

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rikguitar
    en hij rade mij af om er zo 1 te kopen .. veel te duur .. voor zo'n slechte kwaliteit.. duss kwam hij aan met een stagg... echt heel raar .. maar oke hij is de meester :P ... en hij speelde fucking lekker .. het geluid was mooi en warm ... echt klonk echt ruig ... meteen gekocht ! ..
    Mooie manier om van je troep af te komen

  6. #6

    Standaard

    het is geen troep.. dat is iets wat zeker is ... klinkt echt super .. en hij speelt super .. beter dan de fender mex

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rikguitar
    En wat zou jij kiezen.. De goedkope maar van super kwaliteit Stagg (in prijs kwaliteits verhouding.. Of de dure maar matige fender ?
    Daar kom je vanzelf achter als je hem weer gaat verkopen .

    Maar effe serieus; ik heb destijds als eerste elektrische gitaar een gebruikte Challenge VP gekocht, ook een Koreaans merk, en sommigen zeggen dat Stagg de vervolg-naam was van Challenge. Anyway, ik heb het ding nog steeds, en daarnaast tegenwoordig een Amerikaanse Tele en Strat, en een customshop Goldtop, maar als ik er drie weg zou moeten doen, en er dus eentje mag blijven, dan blijft m'n Challenge.

    Groet, Jan, en succes met je gitaar (als je hem hebt gekocht omdat hij je beviel is de rest eigenlijk niet meer belangrijk.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Locatie
    Bayside High
    Berichten
    1.340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    Mooie manier om van je troep af te komen
    Je verwoordt tevens mijn mening over deze aankoop.
    Vote for Pedro!

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater
    Je verwoordt tevens mijn mening over deze aankoop.
    Heb recent een paar stratocasters van Stagg in mijn handen gehad, niet omdat ik er eentje wilde kopen, maar gewoon om te kijken of het klopt wat iedereen zegt.

    Vind het echt rotzooi, slecht afgewerkt, frets ongelijk, scherpe randjes. Onversterkt geen lekker sound (dus dat hoef ik versterkt al helemaal niet te proberen)

  10. #10

    Standaard

    Jongens .. de rest heeft zwier niet gezecht maar ik ... k heb dingen op gezocht en gesproken met vrienden die ook veel van gitaren af weten ...
    k heb hem daar alleen gekocht ... het komt misschien zo over dat zwier dat gezecht heeft, omdat op internet nog al gauw iets lijkt omdat sommige dingen nie goed overkomen ,duss dit is onzin ... voor mij persoonlijk speelt de stagg net zo lekker of lekkerder dan de andere waar ik op gespeelt heb .. en toevallig had zwier hem...
    punt uit ... dit slaat tog compleet nergens op ... Sjak zwier heeft hier helemaal niks mee te maken voor de rest .. alleen dat ik hem bij hem gekocht heb :S ... en hij kwam met meerdere gitaren aan ,... en deze wou ik gewoon omdat hij lekkerdere speelde dan de andere vergeleken met de prijs :S .. sjonge jonge jonge ...
    Laatst gewijzigd door Rikguitar; 14 augustus 2007 om 21:11

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top