Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 52

Discussie: Opschonen?

  1. #41
    drap
    Guest

    Standaard

    Jawel, het is een algemene vraag waar Liefhebber is

    Wat mij betreft mag dit draadje ook prefentief geruimd worden hoor.
    Laatst gewijzigd door drap; 11 augustus 2007 om 20:21

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Jawel, het is een algemene vraag waar Liefhebber is

    Zeg Jeroentje, het is dat je zo'n mooie naam hebt maar anders had ik je nu wel een virtuele klap verkocht!!!!
    Je gaat mij niet tegen spreken, je weet toch!!!!

  3. #43
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.726

    Standaard

    Jullie snappen er ook niks van hé? Moet alles dan worden uitgelegd? De man heeft de hele nacht, de hele ochtend en een deel van de middag op Mith gewacht en eindelijk om kwart voor drie kreeg hij zijn antwoord. Dodelijk vermoeid is hij naar zijn bedje gegaan en hij slaapt gewoon nog. Om een uur of 11 vanavond wordt hij wakker, neemt zijn ontbijtje, koppie thee erbij en rond 12 uur is hij er weer schat ik.

    Sukkels zijn jullie, duh!
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Berichten
    1.513

    Standaard

    Klopt, ik heb van de moderators altijd het idee dat ze acties altijd bespreken met andere mods en altijd eerlijk handelen. Dit soort gezeik over mods is niet nodig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vice President Fender Musical Instruments Corp.
    So, we bought Jackson, guitars that can say F*%K instead of darn-it.

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Klopt, ik heb van de moderators altijd het idee dat ze acties altijd bespreken met andere mods en altijd eerlijk handelen. Dit soort gezeik over mods is niet nodig.
    Damn! Dan heb je een mooi beeld!!

    Over het algemeen is het meer in de strekking dat we
    of:
    Bespreken watvoor kutstreek we gaan uithalen, met welke loser, en vooral wie het gaat doen, om er daarna op een ,modmeeting over na te brullen.
    of:
    Een absolute naaistreek te flikken en daarna aan bij de andere mods complimentjes te halen voor de briljante aktie.

    Maar bedankt voor je rotvast vertrouwen. Wij, mods, zouden er een voorbeeld aan mogen nemen.

    Maar dat doen we niet
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Gefeliciteerd Mith met het overschrijden van de 10.000 posts!


    Ik weet niet of het voor jou een hoogtepunt of dieptepunt is, maar toch feliciteer ik je




    Disclaimer: Mijn post is misschien off-topic, de discussie verder interesseert me dan ook niet. Als je op gitaarnet niet weet waar je een vraag moet stellen over versterkers of over je favoriete gitarist dan verdien je niet om er te mogen posten. Als je aan de andere kant een serieuze gitarist bent, dan post je per definitie niet op gitaarnet omdat je betere dingen te doen hebt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  7. #47

    Standaard

    Ik vind het bijzonder ergelijk dat er altijd maar weer op de mods gezeker wordt. Er zijn altijd maar weer van die irritante gasten die menen dat ze overal een zooitje van moeten maken.

    Er is tot nu toe niet een mod waarmee ik problemen heb gehad, en daar ben ik heel blij mee. Ik wens je een hoop succes met het uitzoeken van alle zin en onzin die hier in Algemeen stonden Eelco!

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juni 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    720

    Standaard

    liefhebber waar ben je?

  9. #49
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Wat een ongelooflijke droplul is die gast zeg.. (Oops wat zeg ik nou weer.) Zit ik voor die mededeling btw wel in het goeie topic of zal ik er ff een openen?


  10. #50

    Standaard

    Ligt eraan, is de man in kwestie een algemene droplul, een diverse droplul, een moderne droplul, of een vintage droplul?

    Hulde trouwens voor Mith om het (door mensen die te beroerd zijn de regels voor topics in algemeen eerst eens te lezen) verneukte algeme forum eens goed op te ruimen. Trouwens ook een van de minder drukke/informatieve fora, dus ik snap niet waar de TS over loopt te zeiken. Misschien moet hij zelf maar mod worden als ie het allemaal zo goed weet.
    Laatst gewijzigd door hendrix_appendix; 12 augustus 2007 om 04:05

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top