Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 52

Discussie: Opschonen?

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juni 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefhebber
    Mijn conclusie is eigenlijk dat het een zootje is die moderators! Nooit een goed argument. Van het "een of het ander wel eens op de hoogte". En de moderator die zelf uitmaakt wat hij met zijn subforum doet? Hoezo?
    Kunnen we van dit Gitaarnet niet eens een serieus forum maken voor serieuze gitaristen?

    waarom begin je de mods nou te bashen?
    doe dat eerder bij de lui die niet kunnen lezen, en in algemeen een topic posten als: kunnen jullie mij de tabs geven van dit nummer ofzo

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    Ik zou niet zo hoog van de toren blazen vriend.
    Hoezo vriend?

  3. #13

    Standaard

    Ondertussen is er nog steeds geen reaktie van die Miiihr...!

  4. #14
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefhebber
    Mijn conclusie is eigenlijk dat het een zootje is die moderators! Nooit een goed argument. Van het "een of het ander wel eens op de hoogte". En de moderator die zelf uitmaakt wat hij met zijn subforum doet? Hoezo?
    Kunnen we van dit Gitaarnet niet eens een serieus forum maken voor serieuze gitaristen?
    Kijk, je hoeft hier niet te komen, dat doe je vrijwillig. Best dat je met ideeën komt, maar de toon waar je dat mee doet is echt op het arrogante af. Ik meen me trouwens te herinneren dat je zelf ook een liefhebber bent (hoe toepasselijk) van het openen van kuttopics. Of, in jouw formulering, een provocatief topic. En dan gaat uitgerekend jij miepen over kwaliteit???

  5. #15

    Standaard

    Geachte heer, mevrouw Liefhebber,

    mijn nickname hier is geen Mithrandir, en toch vind ik dat u niet zo slap uit uw nek moet lullen. je bent hier net, en meteen al verontwaardigd waarom je niet precies weet wat en waarom er vanalles aan de hand is. dit is in mijn visie zeer merkwaardig.

    mijn vraag aan u: bent u de beste gitarist van de wereld? zo nee, kappen dan, maak m nou...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dai Bekijk bericht
    Mja, ik heb het twee jaar eerder eens geprobeerd, ook niet zo'n dikke. Maarja, je voelt je daarna toch wel 'één van de velen', snapje.. Alleen doen dus als je er zelf helemaal achter staat!

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Kijk, je hoeft hier niet te komen, dat doe je vrijwillig. Best dat je met ideeën komt, maar de toon waar je dat mee doet is echt op het arrogante af. Ik meen me trouwens te herinneren dat je zelf ook een liefhebber bent (hoe toepasselijk) van het openen van kuttopics. Of, in jouw formulering, een provocatief topic. En dan gaat uitgerekend jij miepen over kwaliteit???
    Man, je moet je speakertjes eens dummmpen!

  7. #17
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefhebber
    Man, je moet je speakertjes een dummpen!
    Dit spreekt voorzich. Ik negeer je vanaf nu en ik hoop dat anderen het ook doen. Wat mij betreft krijgen gasten die hier alleen maar komen om te klieren een vreselijke virtuele rotschop. Het is dan ook maar goed dat ik geen mod ben weet ik van mezelf. Ik voorspel ook een voortijdig slotje.

  8. #18
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Hallo heren, kan het even wat minder allemaal? Op dit forum is iedereen gelijk, of je nou advocaat, arts of schoonmaker bent doet er hier niet toe.

    Als er inhoudelijk iets te melden valt horen we het graag, persoonlijke scheldpartijen mag via PM en kritiek op de mods is zo 2006.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cheetoria
    Geachte heer, mevrouw Liefhebber,

    mijn nickname hier is geen Mithrandir, en toch vind ik dat u niet zo slap uit uw nek moet lullen. je bent hier net, en meteen al verontwaardigd waarom je niet precies weet wat en waarom er vanalles aan de hand is. dit is in mijn visie zeer merkwaardig.

    mijn vraag aan u: bent u de beste gitarist van de wereld? zo nee, kappen dan, maak m nou...
    Interessant uw vraag : ben ik de beste gitarist ter wereld? Mijn antwoord is......ja, .....echter soms twijfel ik ! Hoor ik weer iemand anders spelen! Denk ik : die heeft het ook wel een beetje begrepen! Trouwens mevrouw: wie bent u?
    Laatst gewijzigd door Liefhebber; 11 augustus 2007 om 01:06

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Dit spreekt voorzich. Ik negeer je vanaf nu en ik hoop dat anderen het ook doen. Wat mij betreft krijgen gasten die hier alleen maar komen om te klieren een vreselijke virtuele rotschop. Het is dan ook maar goed dat ik geen mod ben weet ik van mezelf. Ik voorspel ook een voortijdig slotje.
    Helemaal negeren man! Goede conclusie!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top