Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 52

Discussie: Opschonen?

  1. #1

    Standaard Opschonen?

    Mithrandir...., wat was de aanleiding om "Algemeen" geheel op te schonen? Is er iets heel vreselijks gebeurd? Ik vind het op zijn zachtst gezegd uiterst merkwaardig!

  2. #2
    drap
    Guest

    Standaard

    Ik snap het wel. Er stond inmiddels zoveel onzin van mensen die niet kunnen lezen voor ze topics openen, er was geen beginnen aan om dat allemaal op te schonen lijkt me. En de rest was toch allemaal al besproken.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Ik snap het wel. Er stond inmiddels zoveel onzin van mensen die niet kunnen lezen voor ze topics openen, er was geen beginnen aan om dat allemaal op te schonen lijkt me. En de rest was toch allemaal al besproken.
    Ik vraag het aan Mith....!

  4. #4
    drap
    Guest

    Standaard

    Ah, dan was een topic openen een beetje overbodig niet? Dan had je ook een pm'etje kunnen sturen, onieda. Maar goed, sorry joh dat ik m'n mening geef.
    Laatst gewijzigd door drap; 10 augustus 2007 om 23:16

  5. #5
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.705

    Standaard

    Sorry, ik ben ook geen Mith, maar hij is er nog mee bezig. De belangrijke dingen komen in een faq heb ik me laten vertellen. Als de goede man selectief had moeten gaan ruimen, had hij elk topic apart moeten gaan bekijken en dat gun je niemand.

    Alles wat wordt verwijderd komt in een verborgen hoekje terecht, dus het is niet weg.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Wie blies Algemeen op? Is er ooit een subforum aan een beetje offtopicheid ten onder gegaan? En waarom verdween het binnen een seconde - hoort het niet geleidelijk te gaan? Waarom weerhoudt Gitaarnet zich van commentaar? Dit klinkt als een inside job... remember attica!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    Sorry, ik ben ook geen Mith, maar hij is er nog mee bezig. De belangrijke dingen komen in een faq heb ik me laten vertellen. Als de goede man selectief had moeten gaan ruimen, had hij elk topic apart moeten gaan bekijken en dat gun je niemand.

    Alles wat wordt verwijderd komt in een verborgen hoekje terecht, dus het is niet weg.
    ?????? Verborgen hoekje? En hij is er nog mee bezig? Daar ben jij dus blijkbaar van op de hoogte? En je hebt het je laten vertellen? In een faq? Man, man dit wordt interessant!

  8. #8
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefhebber
    ?????? Verborgen hoekje? En hij is er nog mee bezig? Daar ben jij dus blijkbaar van op de hoogte? En je hebt het je laten vertellen? In een faq? Man, man dit wordt interessant!
    Moderators zijn wel eens van het een en ander op de hoogte ja, dat komt een enkele keer voor. En wat de moderator van algemeen met zijn subforum doet mag hij helemaal zelf uitmaken, hij is niemand verantwoording schuldig lijkt me.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    Moderators zijn wel eens van het een en ander op de hoogte ja, dat komt een enkele keer voor. En wat de moderator van algemeen met zijn subforum doet mag hij helemaal zelf uitmaken, hij is niemand verantwoording schuldig lijkt me.
    Mijn conclusie is eigenlijk dat het een zootje is die moderators! Nooit een goed argument. Van het "een of het ander wel eens op de hoogte". En de moderator die zelf uitmaakt wat hij met zijn subforum doet? Hoezo?
    Kunnen we van dit Gitaarnet niet eens een serieus forum maken voor serieuze gitaristen?

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefhebber
    Mijn conclusie is eigenlijk dat het een zootje is die moderators! Nooit een goed argument. Van het "een of het ander wel eens op de hoogte". En de moderator die zelf uitmaakt wat hij met zijn subforum doet? Hoezo?
    Kunnen we van dit Gitaarnet niet eens een serieus forum maken voor serieuze gitaristen?
    Ik zou niet zo hoog van de toren blazen vriend.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top