Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 31 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 302
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
    Precies, en nieuwe modelingtechnologie is te duur... Heel jammer. Maar wie weet komt er toch nog iets moois uit (de eeuwige optimist spreekt).
    Oh? Hoezo te duur? Why?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe

    Al die modelling amps.... ik hou toch meer van een glowing tube ben ik bang
    Is dit topic dan niet over de mogelijke combinatie?
    Laatst gewijzigd door vettavillenl; 10 augustus 2007 om 12:07 Reden: typo

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Oh? Hoezo te duur? Why?
    Het is erg duur voor Line6 om nieuwe modelingtechnologie op punt te stellen. Zolang die oude verkoopt, kiezen ze ervoor die in alle apparaten te stoppen. De technologie van de 2.0 wordt nog gebruikt in die nieuwe floorpod plus en de XT-technologie is toch ook al enkele jaren oud. Maarja, de markt, hè...
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armageddon
    @Guhlenn: 'Elke mongool een Pod'...wellicht omdat het briljante beginnersapparaten zijn?

    Wat een zeurpietjes weer hier zeg...
    Misschien moet je met wat meer aandacht lezen... kan sowieso nooit kwaad en dan had jke opgemerkt dat mongool hier een krachtterm is, ik schaar me er zelf ook onder (pssst, eerste zin.... )...

    @vettaville; De combinatie avn iets wat buizen emuleerd met iets wat buizen is. Als of je een plakje vega bacon op je hamburger legt. tis mij onduidleijk waaorm je dat zou doen. en ik ken weinig mensen die de simulatie van een rectio beter vinden klinken dan een recto. MAar marketing, daar bent u de beste in! Kan ik u inhuren voor promotie van mijn muziek?

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
    @vettaville; De combinatie avn iets wat buizen emuleerd met iets wat buizen is. Als of je een plakje vega bacon op je hamburger legt. tis mij onduidleijk waaorm je dat zou doen. en ik ken weinig mensen die de simulatie van een rectio beter vinden klinken dan een recto. MAar marketing, daar bent u de beste in! Kan ik u inhuren voor promotie van mijn muziek?
    Bedankt voor je marketing compliment, misschien moet ik die richting eens in.. Vettaville records of Vettaville management dat klinkt best wel leuk toch?
    BTW U mag jij tegen me zeggen.

    Er zal altijd een debat blijven over modeling vs buizen (en nee die wil ik hier niet starten) wellicht, maar dat is giswerk, gaat deze combinatie wel verder dan voorheen. Zover ik Line 6 ken en volg gaan ze niet over een nacht ijs, geven ze de muzikant meer opties dan voorheen, is het doordacht voor ze aan iets beginnen en hebben ontwikkelingen in de muziekwereld in gang gezet.

    Vervolgens zijn ze er ook succesvol in, of je er voorstander of tegenstander van bent (dat maakt mij niet uit, ieder z'n opvatting) dat is toch het minst wat er je erover kunt zeggen.

    Wat zou je willen dat ik voor je muziek doe, trouwens?

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
    Misschien moet je met wat meer aandacht lezen... kan sowieso nooit kwaad en dan had jke opgemerkt dat mongool hier een krachtterm is, ik schaar me er zelf ook onder (pssst, eerste zin.... )...

    @vettaville; De combinatie avn iets wat buizen emuleerd met iets wat buizen is. Als of je een plakje vega bacon op je hamburger legt. tis mij onduidleijk waaorm je dat zou doen. en ik ken weinig mensen die de simulatie van een rectio beter vinden klinken dan een recto. MAar marketing, daar bent u de beste in! Kan ik u inhuren voor promotie van mijn muziek?
    Waarom het idee nou in godsnaam al helemaal affakkelen en de grond in beuken als er nog niet eens wat over bekend is?


  7. #27

    Standaard

    een internationale doorbraak natuurlijk. Het compliment was gemeend overigens, geen sneer.

    Ook nu weer geef je een zeer secuur antwoord waarin je bevestigd noch ontkracht. Super.

    Ik ebn wat minder genuanceerd; Wat je modelleert hoef je niet ook nog eens 'echt' toe te voegen, en is dat wel zo, dan is er iets mis met je model. Maar dat zal toch niet zo zijn of wel .

    Ik wil een line 6 waar geen buis aan te pas komt, die ongever 100 gram weegt, in m'n broekzak past en waardoor ik mijn buizenamps met een vies gezicht het raam uitkieper omdat ze minder goed klinken.

    @armageddon; te laat, maar alsnog; het idee (dat wel al bekend is) word afgefakkeld door me. HEt produkt, daar geef ik net m;n wishlist voor

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
    Het is erg duur voor Line6 om nieuwe modelingtechnologie op punt te stellen. Zolang die oude verkoopt, kiezen ze ervoor die in alle apparaten te stoppen. De technologie van de 2.0 wordt nog gebruikt in die nieuwe floorpod plus en de XT-technologie is toch ook al enkele jaren oud. Maarja, de markt, hè...
    op punt te stellen? Een regionale uitdrukking?

    enniewee, zolang er door gitaristen opgewonden wordt gereageerd op de oude technologie in een nieuw jasje (hier dus) werkt die marketing blijkbaar nog steeds.
    Het zijn dus de opgewonden gitaristen zelf die het op de markt brengen van nieuwe technologie in de weg zitten? Is dat wat je zegt?
    Laatst gewijzigd door Pepe; 10 augustus 2007 om 12:52
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
    een internationale doorbraak natuurlijk. Het compliment was gemeend overigens, geen sneer.

    Ook nu weer geef je een zeer secuur antwoord waarin je bevestigd noch ontkracht. Super.

    Ik ebn wat minder genuanceerd; Wat je modelleert hoef je niet ook nog eens 'echt' toe te voegen, en is dat wel zo, dan is er iets mis met je model. Maar dat zal toch niet zo zijn of wel .

    Ik wil een line 6 waar geen buis aan te pas komt, die ongever 100 gram weegt, in m'n broekzak past en waardoor ik mijn buizenamps met een vies gezicht het raam uitkieper omdat ze minder goed klinken.
    Zo heb ik het ook opgepakt, nogmaals dank
    Eeeh, wat heb je er voor over, voor je internationale doorbraak?

    Inderdaad er zou geen logica zitten in wat je modelleert en dat vervolgens ook nog eens in het echt toe te voegen (wel makkelijk voor een A/B test trouwens, maar verkopen zal alleen daarvoor niet). En zoals in mijn vorige post al aangegeven is het zo, hoewel giswerk, dat Line 6 vaak verder gaat dan voorheen als men iets nieuws brengt.

    M.b.t. je wishlist dan heb je dus behoefte aan de Mini Pocket POD XT4 die inmiddels qua technologie is opgevolgd door de XTX5.7 waardoor de prijs van de XT4 is gezakt naar jouw budget. Ik verwacht daar op terug te komen in 2009 / 2010.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2002
    Locatie
    Mechelen, België
    Berichten
    576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
    Ik had eigenlijk persoonlijk gehoopt op een soort Atomic versterker voor modelers, maar dan van Bogner. Blijkbaar wordt het eerder een concurrent voor de Vox Valvetronix. Lijkt mij wel een keertje interessant. Waarom meteen zo negatief ?
    Ik zeg niets over het apparaat zelf. Ik weet niet eens wat het is want ik doe niet mee aan het invullen van email adres op zo'n opzettelijk vage hype-pagina om meer te willen weten. Het is daarop dat ik kritiek had.
    Spam: Ashdown Fallen Angel straight 4x12 cab, Celestion speakers, 16 Ohm: 200 euro (als nieuw)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top