Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 31 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 302
  1. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
    Exact mijn gedachte. Daarnaast vind ik persoonlijk het idee dat als je jaren lang buizenemulaties doet ineens met echte buizen gaan werken een vorm van intellectuele zelfmoord. Vrij stupide dus.
    Juist. Je zou het ook capitulatie kunnen noemen.
    Blijft staan dat Line 6 gewoon een succesvolle producent is die in de instapmarkt (of bedoel ik instantmarkt?) en home recordingmarkt no 1 is en dat wat mij betreft ook blijft.
    Ik doe geen uitspraak over de amp in kwestie, want die heb ik simpelweg nog niet gehoord. Ik blijf het wel vreemd vinden dat het merk Bogner zich zo nadrukkelijk wil afficieren met met een merk dat de meeste potentials in Bogner's markt (= high end) liever links laten liggen. Ik zal aan analogieën voorbijgaan, maar marketingtechnisch lijkt mij dit inderdaad intellectuele zelfmoord.

    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  2. #122

    Standaard

    thank you... dat heb ik volgens mij een heel stuk geleden ook al gezegd...

    Harrald

  3. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez RuleZ
    thank you... dat heb ik volgens mij een heel stuk geleden ook al gezegd...

    Harrald
    Oh ja joh? Goed bezig man!
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  4. #124

    Standaard

    ben ik het helemaal mee eens....


    en dan nu aftellen
    10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 JAAAA daar is het eerste zeikwijf die het niet met ons eens is
    KOCH Powertone II: 800,-
    ENGL E212VH Cab: 380,-
    Epiphone Firebird V 1963 LTD Edition EB: 260,-

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
    Exact mijn gedachte. Daarnaast vind ik persoonlijk het idee dat als je jaren lang buizenemulaties doet ineens met echte buizen gaan werken een vorm van intellectuele zelfmoord. Vrij stupide dus.
    Dit is de ene kant. De andere kant zou kunnen zijn om de conservatieve buizenliefhebbers ook over de streep te trekken om Line6 te kopen. Ik zou het ook kunnen zien als tegemoetkoming naar al die sceptische buizenpuristen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
    Exact mijn gedachte. Daarnaast vind ik persoonlijk het idee dat als je jaren lang buizenemulaties doet ineens met echte buizen gaan werken een vorm van intellectuele zelfmoord. Vrij stupide dus.
    Voor zover ik Line 6 ken gaan ze niet voor conventionele oplossingen en zoeken ze naar nieuwe mogelijkheden die iets toevoegen door innovatie. Ik zou niet verbaasd zijn als dat ook nu het geval is...

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    toch vind ik dat je beter een beste lampenbak kan hebben,en daarvoor desnoods een digitale multi-effect zet,zodat je wel effecten zat hebt,maar niet IN De versterker!
    HERRIE.

  8. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez RuleZ
    dat was absoluut beter... nu is dat minder geslaagd, maar dat heeft zo zijn oorzaken (student, stuk equipment kapot beyond repair --> engl 530 als tijdelijke vervanging voor mn quad en dat is niet echt super... maar will do for now). mn clean is btw wel heel dik beter dan dat filmpje, zelfs met die engl.

    harrald

    Ik zeg; put your money where your mouth is. posten die samples. Grootspraak kan iedreen. Kijk maar; ik heb een grotere plasser dan jij!

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    Ik zal aan analogieën voorbijgaan, maar marketingtechnisch lijkt mij dit inderdaad intellectuele zelfmoord.

    Morris
    Maar we weten allemaal dat Amerikanen behoorlijk goed zijn in marketing, in het bijzonder natuurlijk Line6. Ik kan me niet voorstellen dat zowel Bogner als Line6 hier niet goed over nagedacht hebben. De tijd zal het leren.

    Het ziet er in ieder geval gelikt uit!!

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2002
    Locatie
    een hele fijne kliko
    Berichten
    1.240

    Standaard

    Line 6 heeft een heel actief forum waar ook verschillende medewerkers aan deelnemen. Reken maar dat ze PRECIES weten wat ze wel en niet moeten doen. De Atomic is daar de hemel in geprezen dus ik vind het heel logisch dat ze nu met een eigen buizen-eindtrap komen.
    Prima-Nocte @ Myspace

    When the earth spits out the dead,
    They will rise to suck the blood of the living...


    Spiderpig
    Spiderpig
    Does whatever a spiderpig does
    Can he swing
    From a web?
    No he can't
    He's a pig
    Look oooooout!
    He is a spiderpig

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top