Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 40

Discussie: Sziget 2007!

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    hebben jullie trouwens het optreden van Ska Cubano gevolgd? Dat was wel een van de betere acts die ik nog niet kende. Misschien is zegt het meer als ik zeg 'Ay Caramba!' Dat was echt lachen. Leningrad was ook wel leuk, kende ik ook nog niet (nauwelijks iig), stond ook op het wereldpodium een van de laatste dagen.
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brammibal
    Ik heb hetzelfde, de drum en bass was echt goed bij mokka cukka, en vooral de laaste avond! Het was lekker snel en er stonden een hele hoop schattige hongaarse emo meisjes...
    w t f

    dan MOET je mij wel hebben gezien (1m90, tondeuze hoofd, coq sportif shirt) en inderdaad, lekkere wijven!
    pokkel'n

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    bump voor sziget
    pokkel'n

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    waar was dat mokka cukka dan? Kan me niet herinneren dat ik die naam ergens heb zien staan...
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
    Wij stonden trouwens ook in de bosjes bij het wereldpodium, met 18 personen achter die dubbele partytent langs het weggetje en we zaten overdags vooral langs de Donau.
    Bij de boom met de hangmatten in de buurt ongeveer? als je daarvandaan naar de dixies (of naar de donau) liep zaten wij rechts in het midden van dat stukje. met een heineken windschermpie als muurtje zodat niemand door onze 'binnenplaats' kon lopen.
    We hebben ook heel wat middagen met een waterpijp achter op het gras bij het wereldpodium gezeten, misschien dat je ons daar hebt zien zitten.
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amon
    waar was dat mokka cukka dan? Kan me niet herinneren dat ik die naam ergens heb zien staan...
    Redelijk aan het begin nog in het rode gedeelte. Dus als je na de brug de lange weg naar links neemt ligt het aan de rechterkant redelijk in het begin. Nogal lastig uit te leggen.
    There's no fun in fundamentalism.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    Was dat die 'open tent' zeg maar. Zag er allemaal disco uit met een groot scherm achter de dj en een balkonnetje?
    Anders zou ik het niet weten en ben ik er dus niet geweest.
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huskey
    Redelijk aan het begin nog in het rode gedeelte. Dus als je na de brug de lange weg naar links neemt ligt het aan de rechterkant redelijk in het begin. Nogal lastig uit te leggen.
    hey husky, ik zie dat je uit wageningen komt, wat is je echte naam en ken je clint of puck??

    waar was dat mokka cukka dan? Kan me niet herinneren dat ik die naam ergens heb zien staan...


    Was dat die 'open tent' zeg maar. Zag er allemaal disco uit met een groot scherm achter de dj en een balkonnetje?
    Anders zou ik het niet weten en ben ik er dus niet geweest.
    is een half open tentje, met buitengedeelte, hij zit recht achter de main stage en dan een eindje lopen voorbij al die vlaggen de weg oversteken, bij die doorspoel wc's.

    Bij de boom met de hangmatten in de buurt ongeveer? als je daarvandaan naar de dixies (of naar de donau) liep zaten wij rechts in het midden van dat stukje. met een heineken windschermpie als muurtje zodat niemand door onze 'binnenplaats' kon lopen.
    We hebben ook heel wat middagen met een waterpijp achter op het gras bij het wereldpodium gezeten, misschien dat je ons daar hebt zien zitten.
    ja die lui van hangmatten waren onze buren zo ongeveer ja. Jullie zaten dus nog een redelijk eind van de weg af, ben er wel vaak langs gelopen want ik heb iedere dag aan de donau gezeten.
    pokkel'n

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2002
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    858

    Standaard

    het was weer leuk dit jaar sziget

    Een van mijn ontdekkingen op het worldmusic stage was 'Tinariwen'. Paar gasten in woenstijnkledij met electrische gitaren. Buiten dat het er cool uitzag klonk het ook nog eens supervet!

    Mokka Cukka, wel leuk voor een avondje, alleen niet veel geweest dit jaar..Maar een aantal vrienden van mij zaten er praktisch elke avond.. overdag/savonds slapen en rond middernacht naar de mokka cukka tot de volgende dag

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    wie heeft er op zaterdag of zondag rond een uur of 5 a 6 die ziekelijk snelle gitarist nog gezien op de world stage? echt niet normaal.
    pokkel'n

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top