Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40

Discussie: Sziget 2007!

  1. #31

    Standaard

    Valt opzich wel mee hoor, er zijn ook gewone wc's op een paar plekken (worden ook goed schoon gehouden), beetje goed timen met je darmstelsel en er is niks aan de hand
    I went hunting with Dick Cheney and all I got was this bloody t-shirt...

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    sowieso met een tent gaan!!
    pokkel'n

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Ik ben er 3 jaar geweest, drie jaar in de tent, en dan na het festival nog 1 of 2 nachtjes a-klimatiseren in een hostel (weet nog wel een goed adres, vlakbij het mooiste badhuis van heel boedapest). Je kunt trouwens gerust een dag of 2 voor het begin het terrein op, hebben we dit jaar gedaan, woensdag is dag 1, maar wij stonden er vanaf maandag of zondag al feest te vieren!
    pokkel'n

  4. #34
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Jorien, gewoon zorgen dat je je portemonnee, fototoestel en telefoon bij je hebt (geen kostbare dingen in je tent laten liggen dus) en dan komt het wel goed. Het komt op festivals wel voor dat kwaadwillende mensen je tent doorzoeken, maar als er niks ligt is er ook niks aan de hand
    En ik heb nog nooit gehoord dat ze je tent in komen als je er zelf in ligt. Wij gaan altijd gewoon met een groep kennissen bij elkaar staan, dan kun je elkaars spullen een beetje in de gaten houden en is er vaak wel iemand bij de tenten.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Smurfenland
    Berichten
    1.269

    Standaard

    ze zijn vorig jaar pinkpop overvallen gepleegd, daar kwamen ze wel de tent binnen. schenen met zaklampen midden in gezicht en dreigementen met mes.

    maar dat is landgraaf, geen boedapest
    Said Hamlet to Ophelia,
    I'll draw a sketch of thee,
    What kind of pencil shall I use?
    2B or not 2B?

    Spike Milligan

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorienR
    Ja dat vind ik ook wel een goed idee, tent + hostel... Maar hoe zit het met de veiligheid op de camping? Je moet natuurlijk niet teveel shit meenemen, maar is er wel eens iets van je gestolen uit je tent? Of 's nachts, als je ligt te slapen (stiekem ben ik nog een beetje bang in een tentje )...?
    ja er wordt redelijk wat gestolen, afgelopen jaar ook bij ons kamp, dit kun je voorkomen door je tent niet te ver van alles uit de buurt te zetten. Daarnaast moet je geen onzin meenemen, portemonnee met pasjes had ik altijd in mn broek en mn telefoon had ik thuis gelaten. Dure kleren heb ik neit echt dus bij mij was er niks te halen.
    pokkel'n

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorienR
    Weet iemand trouwens hoe dat gaat met die treinreis? We zijn van plan met de trein te gaan, maar hoe laat gaat die trein weg in Nederland en nog belangrijker: wanneer kom je in Boedapest aan? Kom je dan rechtstreeks op het festival aan (of ga je met bussen naar het terrein?) en kun je dan meteen je tent opzetten? Of mag je pas vanaf 11 augustus kamperen (trein gaat op 9 augustus weg)?
    Vind 't een beetje onhandig dat daar zo weinig info bijstaat op de Szigetsite.
    Tja, dat hangt er maar net vanaf welk station de eindhalte is. Als je geluk hebt, is dat Nyugati (West) Station. Dan is het 2 tramhaltes richting Buda (de heuvelachtige kant), stap je midden op de Margit brug uit, en is het dan een eindje lopen over het eiland.
    Als je op Keleti Palyudvar uitstapt, moet je met de metro naar Nyugati Palyudvar, om daarna met de tram op de Margit brug te komen.

    Mocht je er niet uitkomen, Boedapestenaren -nezen -wayanen zijn erg behulpzaam. Hun Engels is wat minder, maar je komt er wel uit.

  8. #38

    Standaard

    Ik organiseer je reis niet, ik weet alleen hoe je bij het festivalterrein komt (ik rijd er elke dag langs).

  9. #39

    Standaard

    Nee, ik ben zelf nog niet geweest. Mijn vrouw vroeger wel, toen een biertje een kwart kostte van wat ze nu vragen, je niet het hele jaar hoefde te sparen voor een kaartje, de zigeuners de onbewaakte tenten nog niet hadden ontdekt, er nog goede bands kwamen, de gemiddelde leeftijd boven de 18 lag etc. etc. .

    Voor Hongaren is Sziget trouwens niet meer te betalen. Alleen rijkeluiskindertjes kunnen van papa's centjes er de bloemetjes buiten zetten. Resultaat : techno tenten. Oh ja, en de toeristen dan. Wordt trouwens trots verkondigd : meer dan de helft toeristen. Kut MSZP.

    De arme sloebers gaan naar de Rock Marathon in Pecs, waar bijna alleen Hongaarse bands spelen. Veel leuker, geen toeristen, geen techno. Een amateurenpodium waar kleine bandjes kunnen laten zien wat ze kunnen. Leuke sfeer, best goedkoop, prachtige omgeving, goed geluid, niet te druk.

    Veel plezier tussen de toetstoetstoets wanmuziek en de EMO tieners.

    Szevasztok

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2005
    Locatie
    grond
    Berichten
    3.485

    Standaard

    Tom gaat Jorien, alleen die gaat met het vliegtuig. Dus als je hem ziet met zijn vieze dreads dan is hij het ook nog :P.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top