Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21

    Standaard

    staat er iets te koop dan?

    dit is gewoon z'n eigen site, waar die wat over zichzelf heeft geplaatst, geen spam hoor...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.687

    Standaard

    uber vette sites en helemaal cool dat hij gewoon de gitaren van zijn favo gitarist zelf na maakt! Ik wacht eigenlijk nog steeds op een Brian May red special copy Niks geen spam, gewoon vet

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evil-Payasos
    Ik wil niet vervelend doen hoor, maar is dit niet dood simpel spam, reclame voor jezelf? Of mag dat dan weer wel?

    Het is wel een manier hoe je er ook tegen aan kan kijken.
    Maar ja, het is niet mijn opzet en zo.
    Het is mijn eigen site.


    @Riky:
    Een Brian May, ja dat zou ook nog een leuke zijn om te maken.
    Hoe wel als ik het goed heb, daar niet heel veel spec. over te vinden zijn, en en dan met namen de hardware en zo.
    Ik heb ene paar tapes, waar Brian over de bouw van die van hem verteld, maar die zijn zo "vaag" dat daar niet uit te komen is.
    Maar het is zeker iets waar ik wel eens in zou willen duiken, want May...is 1 van mijn Favorite gitaristen.

    Anyway,
    Als het goed gaat, komt er vanavond al weer een nieuwe update aan.
    want mijn Dave Mustaine V is af, en kan er bij gezet worden.
    En er zijn nog wat andere dingen die er bij komen, o.a wat nieuw gitaar tutorials. (maar dan moet ik eerste mijn camera terug krijgen.)

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.687

    Standaard

    ik heb volgens mij wel een schema van de electronica die er in zit... tremelo is een eigen gemaakt nife egde tremelo... Elementen is minder over te vinden. Zijn volgens mij zelf gerewinde burns elementen...

    maar ja... als je dus echt plannen hebt dan heb ik nog wel wat foto en schema's

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top