Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: Warmoth soloist

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    is niet zo erg hoor, de neckpockets zijn erg strak en als je zou willen kun je ze wel lijmen (moet je wel vragen of ze de onderdelen niet voorgeboord willen opsturen)
    life sucks and then you die

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    IJsselstijn
    Berichten
    5.346

    Standaard

    maar dan ziet het er nog steeds niet uit.
    Got a quarter in my pocket.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    want ?
    678910
    life sucks and then you die

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    472

    Standaard

    Idd...

    ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Om eerlijk te zijn staat hij daar wel op een groter podium, met band, inplaats van rockposes neer te zetten op een slaapkamertje onder het genot van een glaasje appelsap. Waus.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    @ glaas: ik heb hier nu 1 warmoth LP liggen, en dat ding is echt waanzinnig. Ik heb 6 gibsons liggen, en maar 1 van de 6 is beter of even goed als de warmoth, en dat is de zwarte custom. de anderen zijn ook goed tot zeer goed (ik heb ook een customshoppertje ertussen liggen) en toch speel ik liever op de warmoth, omdat ie gewoon echt beter is. ondanks de bolt on hals. en zoals fred zei, je kan gewoon 't inlijmen, halshiel iets bijschuren, en je hebt een LP met een superstrakke hals-body verbinding, met waanzinnige upperfret access.

  6. #16

    Standaard

    Op de body zat een mooi papiertje geplakt:

    CAUTION
    ......Check neck alignment. Please remember when checking fits that there must be sufficient room for the lacquer or finish in the neck pocket and on the neck itself.......

    En dat klopte bij mij ook wel. De pocket is superstrak, maar er was ruimte voor de lak. Ik weet niet of dat zo mooi te lijmen is.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wheelie
    Op de body zat een mooi papiertje geplakt:

    CAUTION
    ......Check neck alignment. Please remember when checking fits that there must be sufficient room for the lacquer or finish in the neck pocket and on the neck itself.......

    En dat klopte bij mij ook wel. De pocket is superstrak, maar er was ruimte voor de lak. Ik weet niet of dat zo mooi te lijmen is.
    tuurlijk wel. anders gewoon een fineertje ertussen leggen, geen probleem. alsof de halzen van bv, gibson zo strak gefreest zijn. warmoth-halzen en bodies zijn over t algemeen van betere (frees)kwaliteit dan gibson, en VEEL hogere kwaliteit dan t hout van gibson. gibson en fender mochten willen dat ze zulk hout hadden.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
    want ?
    678910
    Hij is bang dat ie mooier wordt dan zijn bingo gitaar
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top