Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Effecten/versterker pedaal

    Ik ben op zoek naar een pedaal met effecten & versterkermodellen zoals de Line 6 Floor pod.

    Is er veel verschil tussen de verschillende merken? Boss, Roland, Line 6? En ervaringen met pedalen zijn uiteraard zeker welkom.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    voeg de VOX tonelab ook maar aan je lijstje toe. Je vraag is erg algemeen... Wat wil je weten? Bedienersgemak, geluiden, kosten....
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #3

    Standaard

    Er is heel veel verschil tussen de merken... Afgezien van de klank eigenschappen heb je nog de interface waar je mee moet werken.

    Ik heb alleen ervaring met de Boss GT5 en de Line6 PODXT met shortboard FBV. Hier zit natuurlijk een aantal jaren tussen. Ik moet zeggen dat het programmeren via een USB interface een enorme verbetering is. Je hoeft niet meer gebukt op de grond aan een partij knoppen te draaien en op cursors te drukken. Het grote programmeer werk doe je gewoon lekker via je laptop met een zeer overzichtelijke grafische user interface en je PODXT op je versterker of tafel. Daarnaast vind ik het grote display van de shortboard FBV veel prettiger dan de kleine displays op de GT series en op de PODXT LIVE.
    Laatst gewijzigd door Slashhead; 18 juli 2007 om 09:24

  4. #4

    Standaard

    Wel het moet zowieso met een pedaal zijn (wah effect wil ik er toch bij) en met een loopfunctie.
    En verschillen die geluiden zoveel? Ik dacht aangezien ze meestal bestaande versterkers nabootsten je min of meer zelfde klanken uit kan krijgen.
    Qua prijs zou ik max rond de 300€ ervoor willen geven. Of mss via ebay tweedehands ...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top