Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1

    Standaard gitaren gejat - 17 mei - Nieuwegein

    Geachte aanwezigen,
    gisteren, 17 mei, zijn uit mijn auto die in Nieuwegein stond geparkeerd, bij het NBC, de volgende gitaren gejat: een jaren vijftig levin, kleinmodel akoestisch, m'n eerste gitaartje, een Conrad dobro, een gitaarkoffer behorend bij een GB100, nieuw, en een eenvoudige koffer.
    Kunt u mij helpen hier wat meer ruchtbaarheid aan te geven?

    serienummer Levin: 2 545 84 13.



    (Het bovenblad is van die van mij wat lichter.
    De kast is mooi roodgevlamd. )

    wanneer je iets weet, bel of mail:
    hans veen 0183 402892, almkerk
    veen.hans@zonnet.nl

  2. #2

    Standaard

    klote man is wel wat buiten m'n regio gebeurd maar als ik zoiets tegenkom dan laat ik het weten.
    heb je ook nog serienummers van die gitaren?
    maakt het stukken gemakkelijker.

  3. #3

    Standaard

    Zeg, ik was zojuist bij de Goods 4 You, een tweedehands elektronicazaak aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht en ik kan me vergissen, maar volgens mij staat jouw Levin daar momenteel te koop voor € 39,95. Het kan bijna geen toeval zijn. Het was een klein, erg oud uitziend Levin-gitaartje en volgens mij zie je die niet vaak. Bovendien is Utrecht in de regio.
    Ik heb de verkoper aangesproken, want ik had gisteren dit bericht al gelezen, en die zei dat ze van alle aangekochte goederen de persoonsgegevens van de verkopers bewaren. Verkopers moeten zich met hun paspoort of rijbewijs identificeren. Als het inderdaad jouw gitaar is, heb je dus kans dat je de dief kunt achterhalen.
    Ik hoop je hiermee geholpen te hebben. Succes!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 april 2004
    Locatie
    Koog a/d Zaan
    Berichten
    575

    Standaard

    bel of meel die dude dan ff

    Jesse//

  5. #5

    Standaard

    Update: Alle spullen zijn terecht!

    Ik zag pas na het plaatsen van m'n vorige bericht dat het telefoonnummer erbij stond. Op zijn verzoek ben ik teruggegaan naar de winkel, alwaar bleek dat ze alle spullen, dus ook de twee koffers en de andere gitaar, in huis hadden. Ik heb, wederom op zijn verzoek, de spullen tegen inkoopprijs (alles bij elkaar € 85,-) teruggekocht en morgen komt 'ie ze bij me ophalen.

    Zo zie je maar weer dat het plaatsen van een berichtje op Gitaarnet wel degelijk nut kan hebben!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 april 2004
    Locatie
    Koog a/d Zaan
    Berichten
    575

    Standaard

    Yeah, kicken

    Jesse//

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    gefeliciteerd dat je je gear terughebt, damn, da's best geluk hebben.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2002
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    1.780

    Standaard

    Ja, volgens mij is dit de eerste geslaagde zoekactie.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.536

    Standaard

    Goed dat je spullen terecht zijn... maareh.. Dat Goods4you, daar heb ik dus geen goed woord voor over, inkoopsprijs my ass. Ik heb bij die andere "2ehands electronica winkel" (o.a. ook in Utrecht) gewerkt, en het interesseert ze dus echt geen fuck wat ze daar kopen. De helft van die shit in die winkel is gestolen spul. Hoogstwaarschijnlijk dachten ze daar "shit, omzet kwijt" toen die gozer binnen kwam lopen. Dit zijn ook echt de plekken waar je als eerste moet gaan kijken als je spulletjes weg zijn!
    Een rekensommetje verteld mij dat ze die gitaar voor pak em beet 16 euro hebben ingekocht, en dan beweren dat ze niet vermoeden dat ie gestolen was.. voor 16 euro koop je niet eens een gitaar bij de bart smit. :evil:

  10. #10

    Standaard

    mooi dat het weer terecht is alleen die zaak had bij mij en iets groter probleem gehad namelijk politie.
    je denkt toch niet dat ik voor mijn eigen spul ga betalen?
    voor die "inkoops prijs" 2 gitaren en een paar koffers ,iedere mongool weet dat dat veel meer waard is zelfs al zouden het een paar goedkope planken zijn.
    en ze zullen vast wel effe gezocht hebben op internet op merknaam om te weten wat ze er voor kunnen vragen.
    en dan kan je bij de naam levin soms nog aardig schrikken ,zijn gewoon helers dus die lui als ze dit vaker doen ,kopen van een junk is altijd verdacht (andere dieven verkopen het spul niet voor zo'n lage prijs zoeken dan wel iemand die meer betaalt).
    en een dobro is altijd al een dure investering ongeacht merk die heb je niet voor 20 euro ,was het maar waar.
    en zeker ook al omdat gitaren altijd moeilijk te achterhalen zijn , lijken allemaal op elkaar voor de leek.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top