Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi
    ik heb effe een kleine marshall gekocht omdat ik altijd rond zat te sleuren met men vox en ik was het beu dus heb ik een marshall 30w gekregen hij klinkt echt fantastisch en de destortion dat erop staat klinkt echt mega heavy ik ben er super blij mee
    ahahahah vette nickname!! COBHC for life

    Ik heb een Roland Cube 30x, die r-fier optie die erop zit scheurt ook als een gekk!! niet normaal. Daar ben ik ook blij mee...

    iig gefeliciteerd met je aankoop!!
    ''I'm not crazy, the voices are''

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2005
    Locatie
    Noordwijk
    Berichten
    1.362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
    Haha niet bepaald nee

    Topicstarter, gefeliciteerd met je nieuwe amp Persoonlijk vind ik een Marshall valvestate helemaal niks maar och als jij het wel wat vind enzo. Smaken verschillen Ik heb overgens de zelfde amp gehad destijds. Echt heel veel gitaristen speelde toen op zn Valvestate. In soorten en maten. Wat vind je van het clean van die Valvestate?
    Ligt eraan welke versie je hebt. Die 8080 dingen klinken idd als poep maar ik heb een tijdje over een VS 100 combo gespeeld waarbij de originele goldback speaker vervangen was door een G1275T en die klonk super! Beter dan een hoop dure buizenbakken.
    Ibanez RG 7 620 -> Ibanez TS9 808 mod -> SLO/DR/5150-kloon -> Mesa Recto Trad. 4x12

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    ja man, ik kocht laatst ook een transistor versterker van 400 euro en die klonk zoveel beter dan al die dure buizenversterkers!
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top