Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.782

    Standaard

    Heeft er iemand ervaring met deze gitaar of weet iemand waar hij te koop is?

    p.s. Ik bedoel de duurdere uitgave met de EMG PU's niet de starterskit.

    alvast bedankt

    Rock on!!!

  2. #2

    Standaard

    Is er een USA versie van dan???

    Als die er al is, oet je zeker niet in NL zijn maar in de USA maar prepare to pay!!!!

    Moet je snel aan 3.000 EURO denken voordat je hem hier hebt, misschien meer.

    kan ook een Koreaan kopen met EMG HZ PU's en er een set EMG 81's bijkopen, dat klinkt net zo goed, daar de EMG's zelfs op een bezemsteel goedklinken (maakt bij actieve elementen geen reet uit wat waar je gitaar van gemaakt is of hoe die gemaakt is).

    Maar goed ,w eet je wel zeker dat je actieve PU's ilt, ik heb laatst Exodus live gezien en die speelden op relatief goedkope LTD modellen van ESP, en tot mijn verbazing zaten er gewoon "stock" EMG HZ PU's in!!!

    En ze klonken als een klok, echt waar!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.782

    Standaard

    Ik denk niet dat het een usa versie is. Het alleen een duurdere/betere versie dan an de starterskit. De starterkit is zo'n 300 dollar plus strap en handeltje en zonder HATE logo op het fretboard. De duurde serie is zo 800-900 dollar en met HATe logo op het fretboard en EMG HZ's in plaats van BC Rich designed humbuckers

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    In Rockpalace Den Haag staan er twee, een zwarte en een rode.

    Overigens: er staat "I HATE" op de hals, op de twaalfde fret is een balkje met Thompson's hand tekening maar als je de gitaar van voren bekijkt wordt dat balkje een I.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    t is n NJ serie

  6. #6

    Standaard

    OK, da's waar maar er werd over EMG 81's gepraat die zouden alleen in een USA versie zitten, die overigens best zal bestaan.

    Ik heb een keer een echte Tony Iommi signature SG gezien (niet het standard GIBSON signature model maar uit de custom shop!!) die was ook iets van $ 4.000 - 5.000, ongelofelijk!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2001
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    1.230

    Standaard

    Kerregat, lachen dat jij ook naar Exodus bent geweest. Ik in Hardenberg. Voor mij een band uit "the old days". Achter hadden de hele rijen met cheap ESP's.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top