Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Olaf had me beloofd ook eentje op te sturen.
    Ik wacht wel af.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Het is in ieder geval gratis en dat is al heel wat, maar als nou ook dit schip zinkt?? Rectifier bekijk je berichtjes of heb je al....................

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: kokeleko op 2003-01-17 23:22 ]</font>

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.598

    Standaard

    Stagedesign in Zwolle maakt heel aardig mooie rekjes. Met insteekprofiel dus heel weinig popnagels. Een binnenrek is ook mogelijk. PFS in Kampen maakt ook flightcases. Als je een beetje handig bent kun je bij Decilux in Hengelo een bouwpakket bestellen, alles wordt dan al voor je op maat gezaagd, je kunt het daarna op laten sturen en dan gewoon lekker thuis gaan klussen, werkt perfect en het scheelt als snel 200 euro!!!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Het gaat waarschijnlijk een hoedje worden , kan ik mooi mijn rekkie er op zetten en het binnen rack zelf bouwen, dacht zelf aan 10 HE , kan er nog een furman bij in.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Ik heb er idd een binnenrack in. Overigens geen voorgevormde schroefgaten zoals in een SKB case oid. De schroefdraadboutjes moet je zelf in het binnenrack klikken en dat werkt perfect.
    Ik heb overigens alles dik op elkaar in mijn rack geplaatst. Onder heb ik een ringkernvoeding en het stekkerblok. Daar zit dus een 1HE ventilatie rooster. Dan de VHT, de preamps daar boven en op de bovenste verdieping mijn FX. Alles samen is 9HE en ik heb die 1HE die ik nog over heb verdeeld als een ventilatie gleuf (is weer eens een andere gleuf) over de rest van de apparatuur.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top