Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27
  1. #21

    Standaard

    Meestal kan je je frets trouwens eerst wel een keer laten vlakken, ze hoeven echt niet meteen vervangen worden... Scheelt ook veel geld.
    te koop:
    - Marshall DSL50 uit 2000 izgs jj/svetlana tubes > 700

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    114

    Standaard

    Mijn frets zijn al te ver ingesleten om nog af te vlakken. Het volledig refretten blijkt 250 Euro te kosten. Misschien koop ik wel een andere gitaar.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Ik weet niet op wat voor instrument je speelt, maar bij mij zou een herfret gewoon gedaan worden. In mijn geval betekent het slechts een fractie van de nieuwwaarde,voor zover ik nog een keer zo`n instrument kan kopen.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    114

    Standaard

    Ik denk er sterk aan om de gitaar toch maar te laten herfretten. Ik heb het nog even nagekeken maar nu zit je toch al gauw op € 375,- voor de gitaar en daar komt dan nog eens € 200,- voor het Fishmann element, inclusief inbouwen bij. € 575,- dus. Bovendien klinkt de gitaar heel goed, misschien juist wel doordat hij al ingespeeld is (Dat schijnt vooral bij sparrenhout zo te zijn).

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2006
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    1.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie
    Mijn frets zijn al te ver ingesleten om nog af te vlakken. Het volledig refretten blijkt 250 Euro te kosten. Misschien koop ik wel een andere gitaar.
    Harry,

    Fretten € 250,-- is belachelijk duur!!!! Ga ook eens ergens anders informeren. Prijzen tussen de € 120,-- en de € 160,-- zijn normaal.

    Daarnaast kun je de meeste gitaren zeker één keer, maar vaak wel twee keer vlakken en kronen. Kan dat echt niet meer bij jouw gitaar of wil iemand gewoon veel geld aan je verdienen!!!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    114

    Standaard

    Één van de frets is bijna tot aan het hout ingesleten dus vlakken is geen optie. Ik heb de prijs voor het refretten opgevraagd bij een erkende gitaarbouwer.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2006
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    1.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie
    Één van de frets is bijna tot aan het hout ingesleten dus vlakken is geen optie. Ik heb de prijs voor het refretten opgevraagd bij een erkende gitaarbouwer.
    Tja, wat is erkend? Bedoel je niet bekend? Maar goed, dat zijn details. Ik blijf het erg duur vinden. In mijn bedrijf hanteer ik toch echt andere bedragen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top