Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: Gitaarles Delft

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard Gitaarles Delft

    Hey, ik speel nu al zo'n 2 jaar zeer fanatiek gitaar, ik ben met mijn vorige les gestopt omdat het alleen maar blues bluessss blues bluesssss was en ik er echt helemaal gek van werd. Asl ik ergens niet meer voor gemotiveerd ben werkt het echt niet dus qua dat schoot het niet op.

    Ik ben opzoek naar iemand hier in de regio die me les kan geven in vooral theorie dingen aangezien ik daar nog heel weinig van weet, en de techniek bij soleren dat vooral en ook alles er omheen.
    Liefst in de richting van de rock/hardere rock metal dan weer niet echt. Ben niet weg van wat blues maar het moet niet álleen maar dat zijn.
    Beetje afwisselende leuke les waar je ook zelf inbreng hebt met wat je wil leren.

    Alvast bedankt!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ik weet niet hoe oud je bent,

    maar ik heb net een tijdje les gehad aan het cultureel centrum van de TU, en dat beviel prima, ook veel blues, maar ook veel andere stylen, ging in overleg met de docent, Derk Groen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    350

    Standaard

    Je kan kijken bij muziekschool Rootz. Dat is wel duur maar je kan het proberen. Of je gaat naar het VAK.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik weet niet hoe oud je bent,

    maar ik heb net een tijdje les gehad aan het cultureel centrum van de TU, en dat beviel prima, ook veel blues, maar ook veel andere stylen, ging in overleg met de docent, Derk Groen.
    Ja daar heb ik les gehad, topgozer maar álleen maar blues niks anders en het leshebben in een groep bevalt me niet zo goed wil gewoon op m'n eigen spel goed commetnaar hebben en als 3kwart van de tijd ze met andere bezig zijn shicet ook niet op

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jyuuga
    Je kan kijken bij muziekschool Rootz. Dat is wel duur maar je kan het proberen. Of je gaat naar het VAK.
    Owja dat was ik erbij vergeten te zeggen. Ik ben een arme student en heb niet veel geld
    Maar toch bedankt!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dribbel_
    Owja dat was ik erbij vergeten te zeggen. Ik ben een arme student en heb niet veel geld
    Maar toch bedankt!
    Ok : p. Nouja, veel succes nog !

  8. #8

    Standaard

    hehe,

    Tja, jammer dat het niets voor je was, ik vond vooral het laatste seizoen, wel erg leuk, veel nieuwe dingen gedaan. in ieder geval succes met zoeken

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Ik heb ook bij Derk Groen gezeten, maar werd ook helemaal kriegel van de blues eigenlijk


  10. #10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top