Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: Gitaarles Delft

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard Gitaarles Delft

    Hey, ik speel nu al zo'n 2 jaar zeer fanatiek gitaar, ik ben met mijn vorige les gestopt omdat het alleen maar blues bluessss blues bluesssss was en ik er echt helemaal gek van werd. Asl ik ergens niet meer voor gemotiveerd ben werkt het echt niet dus qua dat schoot het niet op.

    Ik ben opzoek naar iemand hier in de regio die me les kan geven in vooral theorie dingen aangezien ik daar nog heel weinig van weet, en de techniek bij soleren dat vooral en ook alles er omheen.
    Liefst in de richting van de rock/hardere rock metal dan weer niet echt. Ben niet weg van wat blues maar het moet niet álleen maar dat zijn.
    Beetje afwisselende leuke les waar je ook zelf inbreng hebt met wat je wil leren.

    Alvast bedankt!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ik weet niet hoe oud je bent,

    maar ik heb net een tijdje les gehad aan het cultureel centrum van de TU, en dat beviel prima, ook veel blues, maar ook veel andere stylen, ging in overleg met de docent, Derk Groen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    350

    Standaard

    Je kan kijken bij muziekschool Rootz. Dat is wel duur maar je kan het proberen. Of je gaat naar het VAK.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik weet niet hoe oud je bent,

    maar ik heb net een tijdje les gehad aan het cultureel centrum van de TU, en dat beviel prima, ook veel blues, maar ook veel andere stylen, ging in overleg met de docent, Derk Groen.