Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 50

Discussie: Les Paul ontvangen!

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Hee die daar helemaal rechts onderin het plaatje is die LP van 20000 Euro :grin:

  2. #42
    Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2002
    Locatie
    Scharnegoutum
    Berichten
    84

    Standaard

    ja idd Ic3gl0vE je hebt gelijk: ik had ook wel wat meer gitaren verwacht van hem...:wink:

  3. #43

    Standaard

    vooral het aantal LP's dat 'ie heeft valt me tegen

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 maart 2002
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    1.039

    Standaard

    dit is echt een oud plaatje, want ik zie zijn groene "godzilla" gitaar ook niet staan (wel de rode uit de video van estranged trouwens)

    als ik ooit nog eens de loterij win ga ik ook zo'n Guild crossroads aanschaffen (doubleneck, akoestische 12 snaar, elektrische 6 snaar)

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2002
    Locatie
    Nieuw Vennep
    Berichten
    3.738

    Standaard

    Op 2003-01-17 12:46, schreef Marc Oblivian:
    Op 2003-01-17 11:43, schreef loona:
    Ik vind het niet zo verstandig dat je deze uit Amerika laat overkomen. Volgens mij ben je voor het imago gegaan en niet voor het geluid. Gibson teert nog steeds op hun reputatie uit de jaren 60. Nu zijn er veel betere gitaren op de markt. Maar daar kom je wel achter als je echt gitaar kan spelen. De Les Pauls die Slash bijvoorbeeld bespeelt zijn allemaal Custom uitvoeren en helemaal op maat gemaakt. Dus 10.000 Euro komt eerst. Denk daar maar eens over na!!!!

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: loona op 2003-01-17 11:46 ]</font>
    Ja wel wat betere op de markt, maar ook heel veel slechtere...
    En het natuurlijk gewoon onzin dat Gibson op een reputatie uit de jaren 60 teert....een heel groot deel van de huidige bands en grote gitaristen speelt nog steeds op Gibs. Dat zouden ze denk ik niet doen als het baggergitaren waren. En kom nu aub niet aan met : "het gaat om het merk, dat is endorsment, ze weten niet beter enzenz"
    Feit is: de meest Gibsons zijn kwalitatief gezien goede gitaren (elk merk heeft z'n uitzonderingen), tuurlijk koop je Gibs. ook voor het merk, maar het staat tevens garant voor een eigen, kenmerkende sound door het gebruikte hout en de constructie. Dit is gewoon iets waar sommige mensen "verliefd" op worden, en dat praat je ze gerust niet uit het hoofd...
    Wat wel waar is, is dat ze natuurlijk wel relatief (te) duur zijn en dat is jammer...maar zolang mensen het gewoon blijven betalen begrijp ik de makers van Gibs. wel....

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2002
    Locatie
    Nieuw Vennep
    Berichten
    3.738

    Standaard

    gefeliciteerd met je aankoop man. Extreem vette gitaar. Geloof die crap niet dat alleen de elementen je gitaargeluid maken. Deels waar, maar in les pauls maakt de body de sound. Of je nu op de Classic de Standard of the Custom speelt, ze klinken allemaal Les Paul. Ze hebben allen verschillende elementen dus daar zitten kleine verschillen in qua toon.
    Anyway enjoy je gitaar

  7. #47
    Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2002
    Locatie
    Scharnegoutum
    Berichten
    84

    Standaard

    gisteren heb ik dan toch de rekening van de douane ontvangen. 342 eurootjes.
    +100 verzendkosten, wat ik al had betaald dus totaal 1900 uero voor de gitaar.
    naja.....ik heb het er graag voor over bevalt me erg goed!

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2002
    Locatie
    Wormerveer
    Berichten
    3.163

    Standaard

    Op 2003-01-23 09:56, schreef FunkyR:
    gisteren heb ik dan toch de rekening van de douane ontvangen. 342 eurootjes.
    +100 verzendkosten, wat ik al had betaald dus totaal 1900 uero voor de gitaar.
    naja.....ik heb het er graag voor over bevalt me erg goed!
    Jeesis!! Wat een uitzuigerij!Bijna 25 % gaat dus al op aan die bullshit. Nu ben je evengoed nog bijna net zo duur uit als dat je een custom in Nederland zou kopen!
    Nauwelijks de moeite waard dus om zo'n (pracht)gitaar uit de states te kopen. Bijkomend nadeel is nog dat je m niet eerst kan proberen...
    Maakt nu ook niet meer uit: je hebt een onwijs mooie gitaar, voor nog een redelijk schappelijke prijs...
    Je komt niet naar de meeting 16 febr?: had ik hem ook ff kunnen horen :smile:

  9. #49
    Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2002
    Locatie
    Scharnegoutum
    Berichten
    84

    Standaard

    nee ik kom niet naar de meeting, maar als je hem toch wilt horen; we zijn gisteren in de studio gegaan met de schoolbigband, de bogerman bigband. Hier heb ik een solo ingespeeld met m'n nieuwe lp en marshall 2550 silver jubilee versterker. Als je kabel internet hebt; dit is de link:
    http://www.bogerman.nl/bigband/index.html

    het onderste luidsprekertje op de home pagina download het nummer met de solo, hij is wel leuk maar ook simpel
    owja....het is een fries nummer

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2002
    Locatie
    Wormerveer
    Berichten
    3.163

    Standaard

    Op 2003-01-23 17:45, schreef FunkyR:
    nee ik kom niet naar de meeting, maar als je hem toch wilt horen; we zijn gisteren in de studio gegaan met de schoolbigband, de bogerman bigband. Hier heb ik een solo ingespeeld met m'n nieuwe lp en marshall 2550 silver jubilee versterker. Als je kabel internet hebt; dit is de link:
    http://www.bogerman.nl/bigband/index.html

    het onderste luidsprekertje op de home pagina download het nummer met de solo, hij is wel leuk maar ook simpel
    owja....het is een fries nummer
    Sososow: mooie setup is dat!! Mazzelaar! :grin:
    Downloaden moet ik ff erreges anders doen: heb hier geen geluid...zit op m'n werk, maar ben wel benieuwd...
    Frysk he? :wink:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top