Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butger
    Oke hier de samples! (goh wat klinkt dat altijd kut jezelf terughoren)

    Heb het allemaal opgenomen via m'n Zentera met dezelfde instellingen. Normaal gesproken zou ik zeggen dat ik ze nu lekker heb voor de DWS en zou ik voor de kabel iets anders aan de knoppen draaien.
    Ik heb er nu _niet_ mijn noise suspressor tussenzitten.

    Hopelijk heb je d'r wat aan!
    Hey Butger, leuk dat je dit even doet!!
    Maar... het kan aan mij liggen... ik vindt de kabel versies echt wel lekkerder klinken. Temeer daar jij zegt dat het geluid van je Zentera staat afgesteld voor de DWS?!?
    Maar ja, dat bewijst maar weer eens dat smaken verschillen :-)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert H
    Ontopic: De good old Sennheiser EW172. In honderden optredens geen enkel probleem mee ondervonden. Ik heb de antennes niet eens aan de voorkant van m'n rek zitten en toch heb ik nog nooit iets van uitval gehoord!
    En een dikke +1 voor de EW-172 werkt als een tierelier, nog nooit problemen mee gehad!!
    En dat altijd in combinatie met nog 3 draadloze systemen (ook allen Sennheiser btw), waarvan 1 mic en 2 in-ears.
    .
    Gear:
    Amp: Koch Multitone II (100w 2x12")
    Rack: GCX / G-Major / Boss OD-1 / CS-3 / CE-3 / Bad Monkey / Sennheiser EW172
    Pedalboard: Ground Control Pro / EB6166 / Cry Baby Wah
    Guitars: Standard u.s.a. Strat / Tele Deluxe Plus / Yamaha APX-5

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    216

    Standaard

    Hmm heb nog nooit met een kabel van 30 meter gespeeld
    Sta er wel beetje van te kijken dat het niks met de zender te maken heeft.

    @boss

    Ja ik zit weer lichtelijk krom te lullen. Op de opnames klinkt de kabel beter/helderder.
    Uberhaupt blijft m'n mening - leuk voor live, meer niet.
    En dan kun je je nog afvragen hoeveel verschil je live gaat horen tussen een dure en wat goedkopere zender.
    Laatst gewijzigd door Butger; 1 juli 2007 om 16:12

  3. #13

    Standaard

    Butger mag ik je bij deze bedanken voor de sound samples. Het maakt voor mij de overweging makkelijker. Idd de zender klinkt iets minder vol. Maar goed dat een zender concequenties heeft voor je geluid dat is een gegeven.

    Nu nog benieuwd naar de electro voice gebruikers, schijnt ook een prima zender te zijn.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butger
    Sta er wel beetje van te kijken dat het niks met de zender te maken heeft.
    Zelfs niet een klein beetje, maak je geen zorgen!

    Radiogolven gaan zo vreselijk snel dat je een vertraging alleen zou kunnen meten (als het al te meten is op zo'n kleine afstand, we praten over nanoseconden!).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bruce
    ik hou niet van dat perfecte.
    Die foutjes tussendoor vindt ik alleen maar mooi

  5. #15

    Standaard

    Ik heb gewoon een simpele freeport van sennheiser en dat ding pak weg 10-15x life gebruikt, nooit problemen mee gehad

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2006
    Locatie
    Mol (België)
    Berichten
    1.078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert H
    Zelfs niet een klein beetje, maak je geen zorgen!

    Radiogolven gaan zo vreselijk snel dat je een vertraging alleen zou kunnen meten (als het al te meten is op zo'n kleine afstand, we praten over nanoseconden!).
    Snelheid van het geluid is 340m/s. t=x/v geeft de vertraging weer. Vertraging is meestal pas hoorbaar vanaf 0.1 sec, dus vanaf 34m hoor je het goed genoeg.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top