Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Discussie: Guitar make-over

  1. #1

    Standaard Guitar make-over

    Mensen ik ben van plan mn oude gitaar te pimpen. eentje die haast niets waard is omdat het mn eerste gitaar wordt waar ik aan ga ''sleutelen'' het gaat om een oude strat waar het merk niet meer op staat:P dus zou niet weten wat het is maar goed even ter zake ik vind dat die gitaar ook een ander kleurtje moet krijgen, en het moet wel bietje mooi zijn dus ik kan niet zomaar potje verf pakken en erop gooien.

    Mijn vraag is of dat jullie hier tips en idee's willen posten die ik kan gebruiken om mijn gitaar ander kleurtje te geven hierbij bedoel ik dingen als: Hoe te beginnen, welke (verf), hoe te werk te gaan enz enz.

    Alvast bedankt groetjes!

  2. #2

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    bedankt voor deze reacties, maar ik heb nog een vraag er zit namelijk een ongeloofelijke dikke verf laag op en wat ik ook schuur komt geen eind aan. hoe krijg ik die er gemakkelijk van af?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    959

    Standaard

    schuurmachine, zal er toch af moeten

  6. #6

    Standaard

    ja ben er al een tijd mee bezig geweest met de schuurmachine.
    is er geen snellere manier?

  7. #7

    Standaard

    een blikje 'paint stripper' dr over heen smeren... wel rubbere handschoenen gebruiken, is lekker chemies..

    of je koopt zoon fohn, als per de link in de eerste reply.
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard

    waarschijnlijk is het poly... opschuren en spuiten die handel, gaat je niet lukken met afbijt.

    Als je m toch helemaal kaal wil hebben, suc6

  9. #9

    Standaard

    haha ja ik wil um helemaal kaal hebben dat wordt dus een PROBLEEM? aan je reactie te zien wel :P maar met dat paint stripper gaat het dan niet lukken begrijp ik? en zo'n opgevoerde fohn kost wel wat centen

    Maar toch is het op sommige plekken gelukt om tot het hout te komen maar dat zijn zeer kleine plekken en als ik keihard ga schuren dan wordt ie helemaal wit
    Laatst gewijzigd door timbo; 27 juni 2007 om 20:25

  10. #10

    Standaard

    met de verfbrander, wel voorzichtig zijn dat je de gitaar niet in de fik steekt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top