Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 58

Discussie: Nintendo Gitaar

  1. #31

    Standaard

    Dat zou dan een andere gitaar moeten worden :-D

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    728

    Standaard

    zou helemaal een vette actie zijn als je Mario als je main gitaar hebt, en halverwege een gig een Luigi-gitaar om je nek hangt!!!!

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Vught
    Berichten
    2.339

    Standaard

    Is de gitaar al af intussen?

  4. #34

    Standaard

    Nee, er is niet veel gebeurd sinds de laatste foto, tot vandaag, zijn gezicht was ingekleurd maar iets te licht, vandaag was het werk weer hervat.
    Ik weet alleen niet wat ik precies moet doen met lakken.
    Er zit wat relief in de tekeningen, voornamelijk die paarse balletjes, je voelt gewoon dat die lager liggen dan de rest van de verf...dus wat is de beste volgende stap die ik moet nemen ?


  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.661

    Standaard

    moet zeggen dat die mario er goed uitziet, ga je nog verder iets doen aan die paarse bollen?

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 mei 2006
    Locatie
    roosendaal
    Berichten
    301

    Standaard

    ziet er mooi uit !!

    ik zou er vernis over spuiten en dan voor de rest zo laten.
    dimarzio

  7. #37

    Standaard

    Dus niet van Motip van die transparante autolak ?

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 mei 2006
    Locatie
    roosendaal
    Berichten
    301

    Standaard

    het is het beste om er dan Celluloselak transparant hoogglans voor te pakken

    want die is veel harder dan normale motip lak, daar gaat ook mee hoor maar dan moet je langer wachten voordat het uitgehard is.

    GR sem.
    dimarzio

  9. #39

    Standaard

    Ik heb een x-aantal weken terug, problemen gehad met de lak aan de bovenkant, waar normaal de element switch zit bij epiphone/gibson modellen, daar zat onder de verf, kneedbaar hout, om de 1 of andere reden is de acryl lak gaan reageren met dat kneedbaar hout waardoor de boel ging bubbelen en de lak stuk ging, dat is inmiddels verholpen door het kneedbaar hout dicht te lijmen met secondelijm, binnenkort worden de kleuren weer terug gezet.
    De achterkant echter was stuk gegaan door het geschuif van de body waardoor ik de achterkant opnieuw zwart ben gaan spuiten, helaas had ik het niet goed schoongemaakt waardoor de lak niet meer strak was.
    Ik had dat op een gegeven moment gefixed en spoot alkyd lak op de body maar er overheen acryl (kick me for being stupid), later zag ik dat dat heerlijk reageerde met elkaar waardoor er een barsten structuur onstond, dit vond ik er fantastisch uitzien, dus nog een keer geprobeerd met de gehele achterkant maar dat ging mis.
    Dus weer de achterkant geschuurd, en daarna wijnrood eropgespoten met zwart er doorheen te nevelen, dat gaf een geweldig effect maar helaas had ik dat maar op een klein stukje gedaan, toen ik de rest later probeerde bleef er niets van het effect over (het effect was, dat als je hem schuin in het licht hield je het wijnrode zag, hield je hem recht dan was ie zwart).
    Vandaag maar weer de achterkant geschuurd maar het wijnrode kwam weer terug onder de zwarte verf, ik kreeg het niet goed weg.
    Na het met water schoongemaakt te hebben, kreeg ik een hele mooie diep rood/bruine hout kleur.
    Ik heb hem nu voorzichtig verder geschuurd, weer schoongemaakt, en langs de randen weer wat extra zwart gespoten...en nu heb ik een fantastische burst op de achterkant, ik ben trots op mezelf .
    Ik ga morgen maar acryl kopen en dan spuit ik de achterkant af...en dan er niet meer aankomen

  10. #40

    Standaard

    Ziet er heel vet uit! Hele mooie kleuren (al ben ik kleurenblind)

    Misschien geinig om voor de knobs van die schildpadhuisjes te maken. En/of van die blokjes met zo'n vraagteken als inlay.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top