Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 129
  1. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malle Eppie
    Shadow Falls niet gezien.
    Arch Enemy was geweldig. Schandalig dat ze die vóór Dragon Force plaatsen. Michael Amott verdiend een standbeeld (omdat hij deel uitmaakte van Carcass) en Angela.... Wat een strot heeft dat mens! En niet geheel onaardig om te zien!

    Dragon Force... Wat een gays... Wat een kutmuziek.
    Trivium. Vond het geluid niet bijster geweldig en het klinkt mij allemaal net iets teveel als Metallica.

    Machine Head. Die gasten kunnen spelen én concerten geven. Gelukkig was Robb niet de hele avond 'respects' aan het uitdelen maar "PRRROOST"! Geweldig hoe hij die ene gast vooraan flink in de zijk nam! Haha! Leuk dat 'ie nog even Aardschok bedankte voor hun steun in het begin ('93). Ik weet het nog! Evenals het gedenkwaardige Dynamo OPen Air in '95! Been there!!
    Helaas aan de korte kant. Had van mij nog wel even door mogen gaan ook al zat ik er aardig doorheen. Vooraan staan en meedraaien in de pit is topsport!

    Mooie gitaren gezien bij Arch Enemy en Machine Head (ook niet onbelangrijk!)
    +1 couldn't have said it any better dude

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Die caprison van Christoffer vond ik eigenlijk nog mooier dan die van Michael, k vond ook dat hij mooier klonk. Maar k heb eigenlijk daarvoor teveel naar Angela staan kijken
    Voor mij, komt altijd een ander.

  3. #113

    Standaard

    LET FREEDOM RING WITH THE SHOTGUN BLAST!!!!!!!!!!!

    Was echt een geweldige show gisteravond...

    Alleen wat ik echt niet snapte -_-'...

    Waarom hebben ze Arch Enemy niet omgeruild met die losers van DragonForce..
    Man man man, heb me daar echt aan Geërgerd...

    Trampolines op een podium, wie verzint zoiets...

    Maar verder was het geweldig

    MySpace | PodiumInfo

    Agenda:

    27.06.2007 - Cynic+Textures @ Doornroosje

    07.09.2007 - Appelpop Tiel
    30.11.2007 - The Black Crusade @ Heineken Music Hall
    05.01.2008 - Epica + support @ Doornroosje
    19.04.2008 - Arch Enemy + Textures @ Melkweg
    31.05.2008 - Epica + A New Dawn @ De Groene Engel

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaïn
    Maar k heb eigenlijk daarvoor teveel naar Angela staan kijken
    +1 dude! (en nog wat tekens...)

  5. #115

    Standaard

    DF is dus echt kut muziek maar een live show geven ze wel.. Geweldig hoe ze daar liepen te kloten
    Trivium was echt kut, en het geluid van Arch Enemy had wel wat beter gemogen..

    Ik vond het super gaaf bij MH dat iedereen aan de kant moest, zo'n groot gat in het midden.. Zag er super tof uit van boven af.. Was gewond geraakt door onvrijwillig in de pit te komen

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Helden
    Berichten
    2.720

    Standaard

    Dat openings nummer van Dragon Force was ook zo belachelijk alsof zei helemaal geweldig zijn

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    369

    Standaard

    Hier ook iemand die zit na te stuiteren.

    Shadows Fall vond ik erg leuk om te zien. Ik ben al een paar jaar fan van ze, maar had ze nog nooit live gehoord. Mochten ze ooit nog hun eigen tour headlinen dan ben ik van de partij.

    Arch Enemy is niet helemaal mijn ding, maar ik was behoorlijk onder de indruk van de strot van Angela. Nooit geweten dat er uit zo'n lijfje zo'n geluid kon komen.

    Dragonforce heb ik maar 1 woord voor: KUT!

    Trivium zag ik ook voor het eerst live en hoewel het geluid in eerste instantie niet goed was, vond ik ze wel erg goed. Echt fan zal ik niet worden. Ik heb vreselijk staan genieten van twee jochies (jaartje of 14?) die aan de rechterkant van de zaal op de balustrade stonden en helemaal uit hun plaat gingen. Geweldig!!

    En ja, Machine Head....te kort, maar zoooooo goed. Ik ging helemaal uit mijn dak (mijn nek heeft daar vandaag een mening over ). Volgende keer graag meer speeltijd svp. De perfecte afsluiting van een geweldige avond. Grappig hoe Rob die knul die niet goed genoeg headbangde zo voor schut zette. Je zult er maar staan.

    De vriend waarmee ik gisteren in de HMH stond heeft hele mooie foto's gemaakt. Ik zal vragen of hij het goed vindt dat ik de link naar zijn site hier neerzet.
    Gear: Ibanez SA120CN

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Helden
    Berichten
    2.720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metal Chick
    Hier ook iemand die zit na te stuiteren.

    Shadows Fall vond ik erg leuk om te zien. Ik ben al een paar jaar fan van ze, maar had ze nog nooit live gehoord. Mochten ze ooit nog hun eigen tour headlinen dan ben ik van de partij.

    Arch Enemy is niet helemaal mijn ding, maar ik was behoorlijk onder de indruk van de strot van Angela. Nooit geweten dat er uit zo'n lijfje zo'n geluid kon komen.

    Dragonforce heb ik maar 1 woord voor: KUT!

    Trivium zag ik ook voor het eerst live en hoewel het geluid in eerste instantie niet goed was, vond ik ze wel erg goed. Echt fan zal ik niet worden. Ik heb vreselijk staan genieten van twee jochies (jaartje of 14?) die aan de rechterkant van de zaal op de balustrade stonden en helemaal uit hun plaat gingen. Geweldig!!

    En ja, Machine Head....te kort, maar zoooooo goed. Ik ging helemaal uit mijn dak (mijn nek heeft daar vandaag een mening over ). Volgende keer graag meer speeltijd svp. De perfecte afsluiting van een geweldige avond. Grappig hoe Rob die knul die niet goed genoeg headbangde zo voor schut zette. Je zult er maar staan.

    De vriend waarmee ik gisteren in de HMH stond heeft hele mooie foto's gemaakt. Ik zal vragen of hij het goed vindt dat ik de link naar zijn site hier neerzet.

    Ja vraag dat ben benieuwd

    Maar ongeloofelijk hoe goed Machine Head was. En de zanger hoe hij met het publiek omging
    Laatst gewijzigd door Strangegun; 1 december 2007 om 17:17

  9. #119

    Standaard

    Het was echt ziek GeweldiG!!! ik stond midden in tweede rij van het hek, oftewel helenaal vooraan. Maar ik denk dat iedereen het er wel overeens is dat er te veel bands waren, ik had liever gehad dat er vier waren.

    Shadows Fall vond ik wel leuk, maar echt orgineel zijn ze ook weer niet.
    Arch enemy: BRUUUUT!!! jammer dat het zo kort was! Ik wil ze zeker nog een keer zien, maar dan minstens 3/4 uur!
    Dragonforce was ook erg tof, ik vind het erg leuke muziek, is eens wat anders en lekker vrolijk! Ik had ze vorig jaar al in de melkweg gezien en dat was toch wat leuker omdat het publiek wat meer op hun hand was.. Dat kwam volgens mij omdat ze de vreemde eend in de bijt waren, ze waren de enige die super blije muziek maken.
    Trivium, ook bruut, k ging helemaal te keer en ik heb nu nog steeds last van mn nek echt, zupa!

    Machine head, om eerlijk te zijn, ik vond ze tegen vallen.


    Nee, serieus, ze werden door trivium een van de beste metal bands allertijden aan gekondigd. Nou mooi niet, die gozer kan niet grunten, ze spelen on orginele muziek en zijn er veelste veel op uit hun eigen ego te strelen.
    Dat liedje voor dimebag, echt kansloos. Dat was gewoon het hardste nummer, voorde rest was het slome troep, alles werd op gerekt om maar een beetje erkennning te krijgen. Geef mij maar arch enemy en trivium!

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2007
    Locatie
    Volendam NH
    Berichten
    518

    Standaard

    ligt 't aan mij of heeft die zanger van dragonforce dezelfde stem als die kerel van het pokémon liedje?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top