Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 121 t/m 129 van 129
  1. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metal Chick
    Ik heb vreselijk staan genieten van twee jochies (jaartje of 14?) die aan de rechterkant van de zaal op de balustrade stonden en helemaal uit hun plaat gingen. Geweldig!!
    Haha, die heb ik ook gezien, die waren echt geweldig

    Ik snap trouwens niet waar Darkrazer het nou weer over heeft.. Je zegt dat MH on origineel is.. Maar daar tegen over zet je wel Trivium en Arch Enemy..
    Volgens mij moet je je huiswerk eens gaan doen

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.306

    Standaard

    Was echt vet concert, met Trivium en MH als hoogtepunten voor mij en DF als dieptepunt. Enige ergernis was een gozer die met zijn kut-spikes vooraan in mijn nek en rug stond te prikken, ga je moeder lekker lastig vallen met die tering spikes!!

  3. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gitaar4LifeDude
    ligt 't aan mij of heeft die zanger van dragonforce dezelfde stem als die kerel van het pokémon liedje?
    die zanger van dragonforce is gewoon focking gay

    (edit): dragonforce IS gewoon gay

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ever Dying
    Haha, die heb ik ook gezien, die waren echt geweldig

    Ik snap trouwens niet waar Darkrazer het nou weer over heeft.. Je zegt dat MH on origineel is.. Maar daar tegen over zet je wel Trivium en Arch Enemy..
    Volgens mij moet je je huiswerk eens gaan doen
    Ben ik het helemaal mee eens, al hoeft niet iedereen van mij dezelfde mening te hebben.
    Gear: Ibanez SA120CN

  5. #125

    Standaard

    Met dat punt van orginaliteit bedoel ik het volgende: Arch Enemy heeft een vrouwlijke gruntster, dat is al bijzonder en de gitaren klinken gewoon goed en hebben een eigen stijl en hebben fantastische teksten. Trivium heeft invloeden van metalcore en passen dat heel lichtjes toe en maken daar mee erg brute muziek.

    Machine head maakt metal. En daar is ook alles mee gezegt voor mij. Zij hebben niet iets wat hun onderscheid van de rest. Ik heb dat ook bij bands als Soulfly, het mist voor mij gewoon een dimensie. Ik weet dat het jullie misschien raar over komt en het is ook gewoon mijn perceptie en natuurlijk beleven jullie de muziek anders, maar ik vind het iets ontbreken, wat voor mij metal metal maakt en daarmee onderscheid van de rest. En dat mis ik gewoon.
    Ook vind ik de zanger niet echt lekker klinken, het zit tussen grunten en schreeuwen in, en ik heb liever of zang of grunt of schreeuw en niet allemaal door elkaar heen.

    Maarja, Ik heb wel genoten van het concert en vond het zeker de €45 waard, en ik vond machine head wel aardig, maar om nou te zeggen dat ze het leuks waren van de avond, nee. Maar dat is mijn eigen mening en misschien heb ik die een beetje verkeert verwoord in mijn vorige post.

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Helden
    Berichten
    2.720

    Standaard

    Heeft iemand nog foto's gezien van die avond op het internet ?

  7. #127

    Standaard

    foto's heb ik nog niet gezien, filpjes wel:

    http://youtube.com/results?search_qu...ck+crusade+hmh

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    369

    Standaard

    Op het Machine Head forum staan ergens foto's.

    Ik had mijn camera niet meegenomen, omdat de HMH meestal nogal streng controleert en ik er niks voor voel om mijn camera te moeten inleveren. Achteraf had ik het deze keer wel kunnen doen. Balen!
    Gear: Ibanez SA120CN

  9. #129
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Oh bah...heeft Trivium geopend met To The Rats? In mei openden ze met Entrance of the Conflagration...die is zoveel vetter om mee te openen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top