Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40
  1. #31

    Standaard

    Mooi hoor Naut. Ziet er zeker niet slecht uit. Ik ben zelf webdesigner en als ik tijd had gehad, dan had ik zeker wel wat in elkaar geprutst. Maarja, ik doe alles tussen de bedrijven in. Misschien als ik vanavond wat tijd heb zal ik eens wat in elkaar flansen. Dan lever ik misschien toch nog een bijdrage in plaats van kritiek.
    Nicole a.k.a. Nev a.k.a. Neva

    Iemand Velvet Revolver kaartje kopen voor 1 april 2008 in the Heineken Music Hall? Ik heb nog een kaartje over. €35 inclusief verzendkosten.

  2. #32

    Standaard

    Fenx,

    ben zelf 3e jaars webdesigner/multi-media student. Het is enkel een snel schetsje (het kan altijd beter!) om te laten zien hoe je met 3 kleuren en consistent gebruik van lettertype, meer overzicht schept en je content het werk laat doen en het niet laat vertroebelen door o.a. een drukke achtergrond.

    Maar goed het is een persoonlijke visie en smaak en ik ga er van uit dat Wietse het puur als hobby doet en niet zoals Neva en ik het voor ons (soon to be) professie doen. Dus het is een beetje meten met 2 maten.

    Anyhow ik ben benieuwd waar Neva mee op de proppen komt en @ Wietse als je wat tips/hulp wil hebben dan hoor ik dat graag!

    Groet van de Naut
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    Mijn webgozer zal binnenkort nog meer exemplaren toevoegen op mijn site.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse
    nu wel
    die pagina samen met die over mij miste om de één of andere reden.

    telecastermaster@ ik hou van donker ,al die schreeuwend heldere sites die jagen mij weg, en wit is er saai.
    ga nog wel bezig de kleurstellingen van de achtergronden iets neutraler te maken.
    Maurice_732@ dunner lettertype wordt het niet leesbaarder op heb het geprobeerd namelijk.
    Heb even rondgekeken op je site, best indrukwekkend.. maar nerges een akoestiese bak te vinden?

  4. #34

    Standaard

    Tja, was een beetje laat thuis vandaag. Ben wel een beetje aan het klooien geweest. Lastig dat Naut z'n schetsje al heeft laten zien. Ik moet moeite doen om het niet erop te laten lijken... Daarom werk ik eigenlijk het liefst ZONDER enig voorbeeld. lol...

    Nou ja, ik post morgen wel wat.
    Nicole a.k.a. Nev a.k.a. Neva

    Iemand Velvet Revolver kaartje kopen voor 1 april 2008 in the Heineken Music Hall? Ik heb nog een kaartje over. €35 inclusief verzendkosten.

  5. #35

    Standaard

    Hehe, mijn excuses. Goed voorbeeld doet goed volgen zullen we maar zeggen Ben benieuwd waarmee je op de proppen komt!

    Groet van de Naut
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    Mijn webgozer zal binnenkort nog meer exemplaren toevoegen op mijn site.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.122

    Standaard

    Mooie site! Alleen; het meervoud van body is bodies, niet body's.
    Eindelijk een beetje lente!

  7. #37

    Standaard

    Nou ja.... het is dus niet geworden zoals ik het wilde. Schaam me bijna dat ik dit hier durf te laten zien. Kleuren kunnen misschien niet helemaal super zijn omdat ik dit op mijn laptop gemaakt hebt en die geeft net wat andere kleuren dan ik op mijn computer gewend ben. Maar ja, hier issie dan:

    Nicole a.k.a. Nev a.k.a. Neva

    Iemand Velvet Revolver kaartje kopen voor 1 april 2008 in the Heineken Music Hall? Ik heb nog een kaartje over. €35 inclusief verzendkosten.

  8. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nautic3l
    Wietse als je wat tips/hulp wil hebben dan hoor ik dat graag!
    bedankt voor al jullie input, nautic3l z'n idee heb ik wat van overgenomen, dat zwarte vond ik wel mooi (met m'n eigen draai ) en de plaats van de knoppen.
    dus check het zelf maar uit, de enige pagina die nog die drukke originele achtergrond heeft is de links pagina.

    @minda zowel body's als bodies wordt goed gerekend door de spellingschecker in m'n webbuilder programma, en bij gitaren zie je toch meestal body's staan.

    @Blend inderdaad geen akoestische gitaren buiten verkocht, ik heb er niks mee.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2007
    Locatie
    op het platteland in grunn!
    Berichten
    558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse
    bedankt voor al jullie input, nautic3l z'n idee heb ik wat van overgenomen, dat zwarte vond ik wel mooi (met m'n eigen draai ) en de plaats van de knoppen.
    dus check het zelf maar uit, de enige pagina die nog die drukke originele achtergrond heeft is de links pagina
    Ik vind alles nog altijd moeilijk te lezen.
    Maar ziet er al een heel stuk beter uit
    epiphone lp std. korea--->squire relic strat --->stagg western--->marshall mg30 dfx.

  10. #40

    Standaard

    Ik vind die achtergronden alleen zo druk, ook al zijn ze zwart. Het zou mooier zijn als je gewoon één kleur (lees: egale kleur) zou gebruiken.
    Nicole a.k.a. Nev a.k.a. Neva

    Iemand Velvet Revolver kaartje kopen voor 1 april 2008 in the Heineken Music Hall? Ik heb nog een kaartje over. €35 inclusief verzendkosten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top