Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Erg leuke site, kijk er regelmatig op. Ben zelfs een beetje jaloers op die antiqua condor en die Daphne blauwe ESP

  2. #22

    Standaard

    Zijn een hoop mooie gitaartjes, al kan ik dit niet echt van de site zeggen.
    Nicole a.k.a. Nev a.k.a. Neva

    Iemand Velvet Revolver kaartje kopen voor 1 april 2008 in the Heineken Music Hall? Ik heb nog een kaartje over. €35 inclusief verzendkosten.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit
    Erg leuke site, kijk er regelmatig op. Ben zelfs een beetje jaloers op die antiqua condor en die Daphne blauwe ESP
    ik ben ook al jaloers op die ESP en op zn hagstrom Futura, wietse, mocht je ooit komen te overlijden, mag ik ze dan hebben? als gabbers onder elkaar?

    en ik vind de site best ok, maar wellicht, heel wellicht, toch iets met die achtergrond doen, iets meer egaal
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2007
    Locatie
    op het platteland in grunn!
    Berichten
    558

    Standaard

    Vind de achtergrond nu wel heel mooi
    Zal alleen een dunnere lettertype gebruiken en misschien een andere kleur.
    Maar ziet er zeker goed uit
    epiphone lp std. korea--->squire relic strat --->stagg western--->marshall mg30 dfx.

  5. #25

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Mooie site wietse, maar ook ik vind je achtergrond wat druk en de kleur geel maar het erg donker.

    Misschien kun je er idd een ander kleurtje (wit?-tis maar een ideetje hoor) van maken.

    succes verder
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dekkz0r
    nu wel
    die pagina samen met die over mij miste om de één of andere reden.

    telecastermaster@ ik hou van donker ,al die schreeuwend heldere sites die jagen mij weg, en wit is er saai.
    ga nog wel bezig de kleurstellingen van de achtergronden iets neutraler te maken.
    Maurice_732@ dunner lettertype wordt het niet leesbaarder op heb het geprobeerd namelijk.

  8. #28

    Standaard

    Misschien zou een mooie layout wonderen doen. Vind ik zelf niet geheel onbelangrijk bij het bezoeken van een site.
    Nicole a.k.a. Nev a.k.a. Neva

    Iemand Velvet Revolver kaartje kopen voor 1 april 2008 in the Heineken Music Hall? Ik heb nog een kaartje over. €35 inclusief verzendkosten.

  9. #29

    Standaard

    Hoi Wietse,

    hierbij mijn mening over je site, for what it's worth. Inhoudelijk heb ik er niks over te zeggen en vind ik het heel erg gaaf dat je al jouw archiveert voor het nageslacht.

    Ik ben het eens met Nevaratoiel dat een mooie/goede layout wonderen zou kunnen doen. Het is nu allemaal heel erg druk, geeft bij een chaotische indruk (vooral de repeterende achtergrond) en ziet er, pardon my french, erg jaren 90 uit. Ook het gebruik van verschillende lettertypes door elkaar heen zoals Arial en Comic Sans helpen niet echt met de duidelijkheid van de content = jouw gitaren, het leidt in mijn ogen eerder af.

    Ik denk dat duidelijkere en een wat minimalere vormgeving wonderen zal doen voor je website, want het is een pracht collectie die je hebt, maar ik kan er niet lang vertoeven omdat het allemaal zo chaotisch is in mijn ogen.

    Maar goed genoeg "kritiek", ik heb ff snel een schetsje gemaakt van hoe ik het voor me zie en hoe je met minimale middelen je collectie kan presenteren.

    Feit blijft over smaak valt niet te twisten en dit is mijn persoonlijk visie en mening en ik had ff zin om wat te klooien en dit is het resultaat, want ik vind het nogal makkelijk om met woord kritiek te leveren en niks te laten zien. Dus bij deze!

    Iig succes met je collectie!

    Groet van de Naut

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    Mijn webgozer zal binnenkort nog meer exemplaren toevoegen op mijn site.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Wow, Naut, dat is wel erg mooi gedaan!
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top