Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 40
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AutoStatic
    Wietse, nog niet alle verwijzingen werken. Ik wilde graag zien waarom je de Egmond Solid 7 weg had gedaan. En van je Teisco ET-460 mist waarschijnlijk ook de demper en het headstock logo.
    de egmond staat op dezelfde pagina als de custom SG dus effe scrollen, en inderdaad de teisco mist wat dingen, zoals logo en brug cover, helaas is daar niet aan te komen en missen die heel vaak, ben allang blij dat de tremelo arm er nog is.
    alles werkt verder ben nu met achtergronden aan het klooien kijk maar bij de sakai tele en klirastrat dat idee heb ik in m'n hoofd, mits het niet voor enorme download tijden zorgt voordat de pagina geheel geopend is.
    op die pc van mij gaat het lekker vlot en dat is al niet de snelste meer tegenwoordig(1.5ghz)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Toffe site met gave gitaren man. Alleen die achtergrond is wel erg druk, kreeg er een beetje hoofdpijn van. Ik heb de achtergrond van de sakaitele en de klira strat ook even bekeken, dat is echt stukken beter.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2001
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    1.581

    Standaard

    Mee eens. Ziet er beter uit!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AutoStatic
    Mee eens. Ziet er beter uit!
    ga er mee bezig, kost alleen wel effe tijd dus doe het rustig aan, tja je moet toch wat als je niet tot de voorgekauwde achtergronden templates wil vervallen.

  5. #15

    Standaard

    Mooie collectie!

    En hoeveel heeft die gekost als ik vragen mag ?

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roebbeke
    Mooie collectie!

    En hoeveel heeft die gekost als ik vragen mag ?
    gemiddeld nog geen 100 euro per gitaar en sommigen nog veel minder.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    hey wietse!
    doe je goed man, mooie site! beter dan de vorige idd, en je gitaren zijn het waard! wat een overzichtelijk geheel, erg leuk!!

    ik heb gister btw een Hondo II gitaar op de kop getikt, voor GEEN geld. zie deze:


    staat me iets van bij dat jij dezelfde had?? kan je er iets over vertellen? de electronica rammelt wat, en hij mist een stemknop, en de vari-tone knopjes werken niet, maar die ene sound die eruit komt is nog best ok! lekker twangy

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    ow hehe, ik zie m al op je site, bij "Verkocht". niet veel goeds te zeggen dus, ben ik t opizch wel mee eens, maarja.....koopje he moet es ff op zoek naar 1 los stemknopje....en anders gaat ie wellicht weer te koop.

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter
    ow hehe, ik zie m al op je site, bij "Verkocht". niet veel goeds te zeggen dus, ben ik t opizch wel mee eens, maarja.....koopje he moet es ff op zoek naar 1 los stemknopje....en anders gaat ie wellicht weer te koop.
    mocht je deze kant nog eens opkomen ik heb nog wel wat liggen, en inderdaad niet veel soeps, maar wat ik me herinner wel een lekker halsje.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    Mol, België
    Berichten
    2.066

    Standaard

    Spelfoutje bij de hohner flying v.
    Geen miereneukerij, enkel om je te helpen

    Knappe site iig; heb je een bepaaldje manier van... stokkeren/opslagen zeg maar, of liggen al die beestjes in huis rond te slingeren ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Wickerman is een lul. Die ga ik niet feliciteren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top