Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: Mixers....

  1. #11

    Standaard

    Mmm....
    Gezien de apparaten die je eraan gaat hangen, zou ik ook voor een soundsculpture gaan. Dat maakt het uiteindelijk veel compacter en veelzijdiger. Het geheel is ook makkelijker te configureren voor verschillende soorten setups, en je kunt serieel en parallel programmeren, wat vooral bij de H3000 en de GForce wel eens handig zou kunnen zijn...
    Ik kan niet oordelen over de geluidskwaliteit want ik heb zo'n ding nog nooit getest. Ik hoor echter alleen maar goede geluiden over de SC.

    Morris

    ps. een goede mixer en switcher brengt je ook al zeer snel op een 1200 euro...
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    Mmm....
    Gezien de apparaten die je eraan gaat hangen, zou ik ook voor een soundsculpture gaan. Dat maakt het uiteindelijk veel compacter en veelzijdiger. Het geheel is ook makkelijker te configureren voor verschillende soorten setups, en je kunt serieel en parallel programmeren, wat vooral bij de H3000 en de GForce wel eens handig zou kunnen zijn...
    Ik kan niet oordelen over de geluidskwaliteit want ik heb zo'n ding nog nooit getest. Ik hoor echter alleen maar goede geluiden over de SC.

    Morris

    ps. een goede mixer en switcher brengt je ook al zeer snel op een 1200 euro...
    Hoi Morris:
    Ja, dat is waar.. Die opmerking maakte Anand mij ook... Zeker als ik ipv de whammy een ips33b gebruik, dan kan ik de whammy serieel programmeren en daarna eventueel andere zaken parallel... De grote jongen is dan een 16 looper, dat is wel genoeg denk ik... Moet ik verdorie weer leren programmeren,

    Een gcx en een ome bradshaw... 1200,- Hmm... Misschien wel.. Ik houd me even voor dat ik 1 he rackspace overhoud! Maar ja, dan moet ik even zien hoe gemakkelijk ik pré amp en post amp maak...

    Thanks voor jullie reacties!! Topic mag van mij op slot tenzij er mensen nog betere opties hebben!! (PM-en mag altijd, hehehe!!)

    Harm

  3. #13
    Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2005
    Locatie
    010
    Berichten
    67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Maar hij was nooit helemaal stil.. Paul Lenders zei me dat deze wat ruis geeft en signaal verlies.
    Wat telt zwaarder? Dat hij nooit helemaal stil is of wat Paul Lenders zegt???

  4. #14
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketja
    Wat telt zwaarder? Dat hij nooit helemaal stil is of wat Paul Lenders zegt???
    Dat je zelf iets hoort en dat dit door een 3de met kennis van zaken beaamd wordt?
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Cool

    Idd... Het ruist, ik vond het ruizen, Paul nog erger... Ik heb Paul er nog nooit op kunnen betrappen dat hij onzin verkoopt... dus als je het wilt weten: Ja ik stel zijn mening als 3e zeer op prijs, zo erg dat ik hem ook vragen stel over producten of ze ok zijn of niet.

    De ellende in een setup is dat je niet altijd meteen weet waar het zit, je niet altijd weet welk component invloed uitoefent op welk component. Paul meet dat door en met zijn ervaring erbij weet hij meer dan ik.

    Maar goed, ik stel meningen op prijs van anderen , daarom stel ik ook gewoon de vraag.

    Harm

  6. #16

    Standaard

    Voor nog geen €600,- heb je de Masotti MXM Line Mixer in huis.

  7. #17
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maestro_nl
    Voor nog geen €600,- heb je de Masotti MXM Line Mixer in huis.
    Bijna juist! Lees even het hele topic en dan weet je dat Harm er 3, mogelijk 4 toestel wil op aansluiten wat met de MXM niet kan.

    Custom Masotti kan natuurlijk wel, ze hebben ooit een dubbele MXM gemaakt met plaats voor 4 fx units.

    Yoeri
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juni 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.573

    Standaard

    Ik gebruik een Digitech Studio Quad als midi-controlled mixer, 4x4, met alle mogelijkheden, parallel, serieel en gemengd. Wel een beetje tonesuck maar niet hinderlijk, dat heeft iedere mixer. 43 euro op E-bay. Krijg je nog wat leuke effecten op de koop toe (de leslie sim is goed, de octo-chorus idem)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top