Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    ijsselstein
    Berichten
    29

    Standaard gitaarstrap laten bedrukken

    weet iemand toevallig of het ergens mogelijk is een gitaarstrap te laten bedrukken, bijv. met je eigen bandnaam? ik heb vannalles gezien, van plectra tot shirts en broekriemen, maar geen gitaarstraps...

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat een goeie drukker dit zeker wel zou willen doen.
    maar van het resultaat kan ik helaas niks zeggen en over de prijzen ook
    niks

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Er is in leeuwarden een klein tokotje met een halvegare drent die alles belettert (inclusief elke cm2 van zn eigen winkeltje) Hij heeft zo'n machientje waar tekstiel doorheen kan en onder 160graden kan er letters of logo's op worden gesmolten. Maar in dat geval zou het alleen met een katoenen gitaarstrap gaan.

    Kost overigens weinig. Voor de groote van een strap verwacht ik 15 euro, als je de volledige lengte van de strap bedrukt wilt.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    ijsselstein
    Berichten
    29

    Standaard

    hmmn, dat klinkt aantrekkelijk... probleempje: leeuwarden is nogal ver weg. als ik de reiskosten doorbereken wordt et wel iets duurder dan die 15 euro! heeft die gozer ook een mailadres ofzo?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2005
    Locatie
    H.I.Ambacht
    Berichten
    147

    Standaard

    Een gitaarstrap bedrukken is zeker wel te doen, toen ik stage liep in een zeefdrukkerij heb ik vaak zat op materiaal gedrukt wat is te vergelijken met een strap. dit kost waarschijnlijk wel iets duurder aangezien het met inkt word bedrukt en er moet een zeef gemaakt worden voor de bedrukking enzo..ik denk zo rond de 30/45 euro maar dan heb je wel een perfecte bedrukking die er nooit meer af gaat.

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    ijsselstein
    Berichten
    29

    Standaard

    ok, dankje! weet je ook waar ik zo'n zeefdrukkerij kan vinden in de buurt van utrecht? en als ik er meerdere laat drukken gaat de prijs per stuk flink naar beneden neem ik aan? (de zeef is er toch al...)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top