Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Welke volgorde is de beste voor mijn fx?

    Ik heb een vraag of volgorde in fx chain, zoals ik ze nu gebruik is het volgende:

    gitaar > boss tu-2 tuner > zvex fuzz > menatone red snapper > ehx microsynth > trex replica delay > amp.

    Hoe kan dit verbeterd worden zodat mn toon t meeste overeind blijft? Zover ik weet zijn de boss tuner en de synth de enige die niet True Bypass zijn.

    Is het beste om de synth en de tuner in een aparte loop te zetten en met welk pedaal/box werkt dat het beste? Graag een merk en type

    M'n laatste punt is dat ik wel de mute functie van die boss tuner wil blijven gebruiken, nu lees ik vaker dat dit niet meer werkt zodra die in een loop zit, klopt dit? Wat zijn de beste stappen die ik kan nemen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    788

    Standaard

    Er Staat Een Enorm Topic Bovenaan De Pagina Over Volgordes!!!!!!!!!!!!!!!
    “I’m all in favor of getting grants for musicians. Or any other good brand of Scotch.” (Pepper Adams)

  3. #3

    Standaard

    Precies. Lees daar eerst eens
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Nou vooruit dan, ik voeg iets voor je toe omdat dat nog niet in het Grote Volgorde Topic staat
    Wat je moet proberen is of die synth beter 'trackt' en klinkt als er alleen TB pedalen voor staan of dat -ie net zo goed trackt als de TU2 vooraan staat zoals dat nu is.
    Voor de rest totaal nutteloos om je zorgen te maken of je geluid 'overeind' blijft. Ik neem aan dat je bedoelt of je wel true bypass genoeg bent ? Niets mis mee, over buffers en TB staat genoeg in het grote topic (recent nog over gehad)
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top