Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jim Haagmans
    alsj e in die prijsklasse gaat kijken zou ik ook de Vox ac50 top zeker proberen (999). Ze zeggen dat die naast het mooie warme vox clean tot ook high gain geluiden kan gaan, misschien is dat wel precies wat voor jou. Daarnaast is een vox 4x12 (Tenzij je de retedure blue bulldogs erin wilt) 499 euro ofzo, dus dan zou je voor die 1500 euro al een hele stack hebben
    Mm...heel toevallig! Ik heb ongeveer een maand geleden nog door een Vox AC50 stack gespeeld, helaas niet met mn eigen gitaar...ik kreeg dus een LP-kopie voorgeschoteld en heb dat ding dus in een Vox AC50 geprikt. Ik was HEEL erg impressed! Clean fantastisch warm/sprankelend en de oversturing is inderdaad vrij bruut, ik kon er met gemak pinch harmonics uithalen (de verkoper ook moet ik zeggen )
    Het was een fantastische amp, maar kostte volgens mij in totaal rond de 2000 euro of iets meer nog zelfs. Pff moeilijk, ze hebben er ook een combo versie van en die zit volgens mij rond de 1300 euro. Ach ja, ik ga binnenkort op serieuze amp-jacht.

  2. #32

    Standaard

    nee hoor,

    dit is de top: http://www.musicstore.de/is-bin/INTE...mpTo=OfferList

    en dit is de 4x12: http://www.musicstore.de/is-bin/INTE...mpTo=OfferList

    Levering is gratis vanuit duitsland (als je voor boven de 100 euro besteld maar dat zou je in dat geval wel lukken

  3. #33

    Standaard

    Bedankt voor je info betreffende de Vox AC50!
    In principe dus ook een kandidaat voor mij. Ik ken de versterker in ieder geval al en das wel een pluspunt. Heb alleen nooit geweten dat deze onder de 2000 euro zat
    Dit krijgt nog een staartje

  4. #34

    Standaard

    ja ik zou hem in ieder geval nog eens opnieuw testen met die cab eronder waar ik je de foto van gaf. misschien dat in de cab waar jij hem mee hebt getest blue bulldog speakers zaten en dan kan je inderdaad wel op 2000 euro uitkomen. Maar zo'n vox speakers vind ik niets mis mee heb over een vox ac30 212 met die speakers gespeeld en vond het heel lekker klinken.

    ik zou zoiezo vooral goedkopere alternatieven ook bekijken, die dan ook vergelijken met de duurdere tops die je vet vindt, misschien ben je wel hartstikke tevreden met een top van 700 euro. En ik zou oppassen dat je niet teveel vermogen koopt, dat gaat behoorlijk irriteren.

    sinds je altijd een transistortop hebt gehad, buizentops klinken pas echt lekker als je ze flink hard kan zetten. En een 50 watt buizentop draai je eigenlijk al nergens open.

    misschien weet je dit allemaal wel al misschien zelfs beter dan ik, maar ik dacht zeg het even

    laat in ieder geval weten als je iets getest hebt, veel succes en vooral veel plezier!

  5. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jim Haagmans
    ja ik zou hem in ieder geval nog eens opnieuw testen met die cab eronder waar ik je de foto van gaf. misschien dat in de cab waar jij hem mee hebt getest blue bulldog speakers zaten en dan kan je inderdaad wel op 2000 euro uitkomen. Maar zo'n vox speakers vind ik niets mis mee heb over een vox ac30 212 met die speakers gespeeld en vond het heel lekker klinken.

    ik zou zoiezo vooral goedkopere alternatieven ook bekijken, die dan ook vergelijken met de duurdere tops die je vet vindt, misschien ben je wel hartstikke tevreden met een top van 700 euro. En ik zou oppassen dat je niet teveel vermogen koopt, dat gaat behoorlijk irriteren.

    sinds je altijd een transistortop hebt gehad, buizentops klinken pas echt lekker als je ze flink hard kan zetten. En een 50 watt buizentop draai je eigenlijk al nergens open.

    misschien weet je dit allemaal wel al misschien zelfs beter dan ik, maar ik dacht zeg het even

    laat in ieder geval weten als je iets getest hebt, veel succes en vooral veel plezier!

    Thanks!
    Ik heb de originele, nieuwe Vox AC50 stack getest, dus ook met de standaard cab die daarbij hoort. De speakers klonken gewoon erg goed. De versterker was 50 watt...precies goed. Ik moet toegeven dat deze buizenamp op laag volume ook al erg goed klonk, maar op hoog volume komt het natuurlijk beter tot zn recht!
    Het zal wel lukken; moet nog wel ff wat doorsparen, maar dat is de moeite zeker waard .

  6. #36

    Standaard

    Je wensen klinkt als een Bogner Shiva, ook wel te krijgen tweede hands in het budget. Voorde rest elke versterker heeft zijn eigen basis sound of het nou transistor of buizen is daardoor zal het overdrive pedaal een andere klank kleur krijgen. De overdrive karakter kan alleen veranderen als de versterker mee overstuurt.
    In iedergeval met jou budget zou ik eens heel goed oriënteren, maar dat spreekt voor zich.
    Mesa Boogie Road King 2 + Music man JP-6

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yamhammer_71
    Thanks!
    Ik heb de originele, nieuwe Vox AC50 stack getest, dus ook met de standaard cab die daarbij hoort. De speakers klonken gewoon erg goed. De versterker was 50 watt...precies goed. Ik moet toegeven dat deze buizenamp op laag volume ook al erg goed klonk, maar op hoog volume komt het natuurlijk beter tot zn recht!
    Het zal wel lukken; moet nog wel ff wat doorsparen, maar dat is de moeite zeker waard .
    maar dan heb je ook wat

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top