Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 92 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 917
  1. #21

    Thumbs up Betere video en geluid

    Vergeet die photobucketvideo maar... ik heb het geupload naar you tube, dat is betere shit!!! Jetst zonder slissssss.....

    Klik hier

    Pretty cool, al zeg ik het zelf
    Laatst gewijzigd door guitarnijboer; 3 juni 2007 om 13:54

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    nergens
    Berichten
    1.229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer
    Vergeet die photobucketvideo maar... ik heb het geupload naar you tube, dat is betere shit!!! Jetst zonder slissssss.....

    Klik hier

    Pretty cool, al zeg ik het zelf

    Nu wil ik ook een tubescreamer
    En khad mezelf nog zo voorgenomen om voorlopig geen pedalen meer te kopen...






    Bedankt hoor

    Met je perfecte pedaal...

  3. #23

    Standaard

    [QUOTE=jasper159]Nu wil ik ook een tubescreamer
    En khad mezelf nog zo voorgenomen om voorlopig geen pedalen meer te kopen...


    Bedankt hoor

    Met je perfecte pedaal...

    [QUOTE]


    Dit pedaal is niet te koop, maar is een zelf gemaakte en verzonnen combinatie van tube screamer en tube driver. Je hoeft hem dus niet te kopen, maar kunt hem gewoon zelf nabouwen!!

    geen dank!
    Laatst gewijzigd door guitarnijboer; 3 juni 2007 om 15:07

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    nergens
    Berichten
    1.229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasper159
    Nu wil ik ook een tubescreamer
    En khad mezelf nog zo voorgenomen om voorlopig geen pedalen meer te kopen...


    Bedankt hoor

    Met je perfecte pedaal...

    Dit pedaal is niet te koop, maar is een zelf gemaakte en verzonnen combinatie van tube screamer en tube driver. Je hoeft hem dus niet te kopen, maar kunt hem gewoon zelf nabouwen!!

    geen dank!
    En wat kost zoiets dan uiteindelijk ?
    Laatst gewijzigd door jasper159; 3 juni 2007 om 14:44

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasper159
    En wat kost zoiets dan uiteindelijk ?
    Lastig te zeggen ik had al een hoop onderdelen liggen.... Het buisje en de behuizing zijn het duurst, de rest valt wel mee.

    Ik schat ongeveer rond de 50 a 60 Euro, in de uitvoering die ik heb gemaakt.
    Dat is incl. buisje en behuizing. Natuurlijk moet je dan ook nog een 12V gestabiliseerde adaptor hebben, maar die knip je gewoon van je zusjes portable DVD speler Als je geen zusje hebt kosten ze los ook maar een tientje trouwens.... Voorwaarde is wel dat je een beetje handig bent natuurlijk, het is niet het meest gemakkelijke zelfbouwproject.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    1.065

    Standaard

    DAMN! sounds VERRRRRY nice!

    Zo'n pedaal zouden ik en m'n LC nog wel lusten!!

    T

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer
    Ik zie wat je bedoeld met die 1K weerstand.... Toch was dit wel de bedoeling.
    Het is een directe koppeling waarbij de gelijkspanning op pen 7 (samen met het signaal) direct op pen 3 komt en er daarmee voor zorgt dat die tweede opamp goed ingesteld staat.
    Je bedoelt dus dat die 10k weerstand naar LV weg is? Dan heb ik idd niks te mekkeren
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    nergens
    Berichten
    1.229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer
    Lastig te zeggen ik had al een hoop onderdelen liggen.... Het buisje en de behuizing zijn het duurst, de rest valt wel mee.

    Ik schat ongeveer rond de 50 a 60 Euro, in de uitvoering die ik heb gemaakt.
    Dat is incl. buisje en behuizing. Natuurlijk moet je dan ook nog een 12V gestabiliseerde adaptor hebben, maar die knip je gewoon van je zusjes portable DVD speler Als je geen zusje hebt kosten ze los ook maar een tientje trouwens.... Voorwaarde is wel dat je een beetje handig bent natuurlijk, het is niet het meest gemakkelijke zelfbouwproject.
    Tja, dat laatste zou wel eens een probleem kunnen zijn..
    Maarja, deze zomer een hele zomer om me wat meer te verdiepen erin.

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
    Je bedoelt dus dat die 10k weerstand naar LV weg is? Dan heb ik idd niks te mekkeren
    bedankt nog!

    Ja ik vergis me wel eens met tekenen, zo moet de weerstand aan IC1 die naar de LV gaat (naast de 27p condensator) natuurlijk 1M zijn i.p.v. 1K. Anders zou de ingangsimpendantie veel te laag zijn.

    .... maar dit is dan ook het laatste tekenfoutje wat ik kan vinden.

    Hoe vind je hem klinken?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    euhm, euhm, die ga ik gewoon MAKEN!!

    klinkt ongelofelijk goed. heb je dat plannetje toevallig wat groter? want ik kan het niet zo goed lezen. zou je der ook eventueel ergens een indicatie kunnen in geven waar de schakelaar juist moet? ik ben een leek op electronica gebied, maar met goede aanwijzingen lukt het me meestal wel.

    je zei ook nog iets van andere potmeters erin steken? wat haalde dat juist uit?
    Laatst gewijzigd door Valoosj; 3 juni 2007 om 17:36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top