Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27

Discussie: piano

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2003
    Locatie
    belgie
    Berichten
    1.369

    Standaard

    niemand iets?
    tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
    http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    Wat zou je bieden voor een Roland E14?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gorgasm
    kunnen jullie mij n paar voorstellen gooien jonges? Waar ik op kan zoeken.
    Tjah, is moeilijk te zeggen he. Hangt puur af van wat je ervoor over/ter beschikking hebt, en welke functies voor jou echt een must zijn. Als je voor een oude 2e hands gaat, zou ik eerder voor een Roland gaan, omdat onder de oude keyboards die een beter geluid hebben.
    Als je voor nieuw gaat is de prijs/kwaliteit verhouding over het algemeen wel redelijk heb ik het idee, maar dan kun je natuurlijk altijd zelf gaan vergelijken in de winkel.

    Persoonlijk koop ik niet snel iets 2e hands als het met elektra te maken heeft, omdat daar nogal veel aan zit wat kapot kan zijn/verborgen gebreken, maar dat is natuurlijk puur iets persoonlijks en hoeft helemaal niet zo te zijn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo
    Wat zou je bieden voor een Roland E14?
    Ze staan op marktplaats voor €100 inclusief toebehoren, en aangezien er meerdere van tekoop zijn 2ehands zou ik daar onder gaan zitten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Heb je de bos haar van Henkie Spenkie wel eens gezien??? Dat is genoeg brandstof om ons in een split second te cremeren We hebben 'm wel eens door de deur moet duwen, hij kwam er gewoon niet door!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Thumbs up

    Deal!!!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Ik wilde hetzelfde, maar dan wel met een beetje piano feel en realistischer geluid dan uit keyboards komt. Ik kwam toen uit op de stage piano's. Dit is degene die ik gekocht heb. Ik zie dat die nu nog goedkoper is. Prima ding met gewogen toetsen veel midi mogelijkheden, splitsing mogelijk etc:

    Viscuont stagepiano

    Ik zie dat die wel heel veel goedkoper is dan waar ik hem voor hem gekocht

    Oh ja je moet wel een versterker hebben, maar een voor een stereotoren wil het ook prima doen.
    Laatst gewijzigd door sebass; 2 juli 2007 om 23:00

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2003
    Locatie
    belgie
    Berichten
    1.369

    Standaard

    ik wil gewoon alles kunnen nemen, volledig klavier maw(88 toets) de klank is voor mij van t grootste belang. Graag koptelefoonaansluiting & metronoom.

    Mss wat midi-drumsamples.

    Ik heb er eig niet veel plaats voor over. Dus een digitale piano of een keyboard zal het wel worden. Prijs boeit me niet zo hard al geef ik liever 200€ uit dan 600

    http://www.marktplaats.nl/index.php?...-garantie.html

    da vind ik bv iets.
    denken jullie?
    tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
    http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    Misschien hebben jullie hier iets aan.

    www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=94151

    Ik wel i.i.g., ben namelijk ook op zoek.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gorgasm
    aangezien dit ook met snaren werkt had ik de volgende vragen;
    Ik zou graag een piano hebben, om akkoorden te leren, intervallen, beter zicht hebben op fa én solsleutel,toonladders leren en bepaalde liedjes wil ik ook zeker leren spelen, wat het juist moet zijn maakt me geen bal uit; digitaal of niet.
    Ik had graag 1 gehad waarop ik met een koptelefoon kan spelen(dus moet ik wss digitaal) en die nooit zn toonvastheid verliest. Verder boeit aanslaggevoeligheid me niet echt.

    Of kunnen de dingen niet die ik wens?
    Had hetzelfde idee. Is inderdaad goed om erbij ook piano of digitale piano te spelen. Voor een goed advies zou je eens moeten kijken op site van PianoMall Nederland . Ze hebben daar veel keuze en geven goede adviezen. Speel zelf nu al een jaartje piano naast gitaar en ben er veel mee opgeschoten!

  9. #19
    Member
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    60

    Standaard

    de WK serie van CASIO is wel goed hoor.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Smurfenland
    Berichten
    1.269

    Standaard

    oi 88 toetsen. keyboards in lage prijsklasse met die reikwijdte zul je haast niet vinden. metronoom en jack plug zitten standaard in ieder keyboard wat je maar kunt krijgen. ik kan me herrineren dat er bij peter verspuy in rotterdam tegen de achterwand een serie keyboards stond voor haast NIKS en misschien dat daar een 71 of een 88 tussen staat. let wel dat je met een keyboard kunt transposen, dus je kan makkelijk die 88 nootjes halen op bijv een 71 toets. jammer dat ik dit nu pas lees, vanmiddag nog bij verspuy geweest, anders had ik daar meteen voor je kunnen kijken
    Said Hamlet to Ophelia,
    I'll draw a sketch of thee,
    What kind of pencil shall I use?
    2B or not 2B?

    Spike Milligan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top