Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard Verkoopprijs bepalen

    Heej mensen,

    Binnenkort wilde ik mijn ESP ltd JM-500 verkopen, maar aangezien die nergens meer te krijgen is, is het moeilijk een prijs te bepalen. Nieuw was ie ongeveer 1100 euro en hij is uit 2003.

    Kan iemand mij helpen??

  2. #2

    Standaard

    Op Marktplaats zetten zonder verkoopprijs, dan zie je vanzelf wat men er voor over heeft ;-)
    www.fcbass.com
    www.damagedjustice.nl

    You say you're a doctor of minds,
    Don't stick that syringe in my arm.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    is erg moeilijk vind ik tenminste altijd o mergens een prijs op te plakken. De ene keer denk je 100 euro moet makkelijk te verkopen zijn en raak je het niet kwijt een half jaar later heb je zo'n zelfde gitaar en verkoop je hem voor 175.

    Ik begrijp daar nooit zo veel van. je meot kijken op marktplaats dat je hem er neit opzet als er al twee of drie gelijke bassne opgestaan hebben afgelopen maand. En dan maar hopen dat je net die gek tegenkomt die erg graag net die bas wil hebben.

    Het is echt net wat de gek er voor geeft gewoon op marktplaats zetten i nej hoofd een minimum prijs bedenken waaraan je vast houd. ALs je hem daar niet voor verkoopt probeer je het over een half jaartje weer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  4. #4

    Standaard

    Dan ga ik eerst nog even wat foto's er van maken en zet ik hem maar op marktplaats. Gelukkig moet ie niet weg, hij mag weg :-P

    Het gaat om deze:

    http://www.espguitars.com/esp2003/marshall_jm500.html

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 februari 2006
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    220

    Standaard

    zetten i nej hoofd een minimum prijs bedenken...

    wabedoelie?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    sorry heb me gruwelijk in mijn vinger gesneden en het type gaat nu nog beroerder als voorheen.

    ik bedoelde met bieden op marktplaats zetten maar in je hoofd wel een minimum prijs vaststellen.

    Zeker omdat hij niet perse weg moet. Als je in je hoofd een redelijke prijs hebt en je daar aan vast houd word je niet zo snel meegesleurd in het handelspel en dat je dan achteraf denkt."kut dat eigenlijk net wat minder als dat ik gedacht heb"

    Maak altijd op de computer een lijstje met de gitaren die ik op marktplaats heb staan met de minimum prijs en de prijs die ik eventueel naar iemand toe mail. Zodat ik altijd overzicht heb op wat ik voor welke prijs aan wie wil verkopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 mei 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf
    sorry heb me gruwelijk in mijn vinger gesneden en het type gaat nu nog beroerder als voorheen.
    Spelen zal dan wel helemaal ellende zijn. Of niet?

    hans

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    ja, dat is echt verschrikkelijk hebben gisteren geoefend. en ben zelf linskhadig. en nu heb ik in mijn rechter wijsvinger gesneden en kan die niet gebruiken met fretten. Ging echt voor geen meter en dan af en toe je teveel mee laten spelen daar het nummer en dan vergeten dat die vinger nog niet mee mag doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top