Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: the Hague Jazz

  1. #1

    Standaard the Hague Jazz

    Iemand nog bij The Hague Jazz geweest?
    De tweede editie is alweer een stukje groter gegroeid in vergelijking tot vorig jaar met toppers als Alan Holdsworth, Al diMeola en een in zeer goede doen zijnde Jan Akkerman (zolang die zijn mond houdt want daar komt een hoop onzin uit). Als Jan er zin in heeft dan valt er iig veel te genieten.
    Het ziet en m.i. naar uit dat Den Haag zijn festival weer (terug) heeft en waarmee ook bewezen wordt dat er in dit kleine landje plaats is voor meerdere grote jazzfestivals.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 maart 2007
    Locatie
    Wereld
    Berichten
    250

    Standaard

    I ben benieuwd naar Al Di Meola ? iemand ?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    1.334

    Standaard

    Ik werkte op het festival, dus heb een stukje van zijn soundcheck gezien. Hij speelde op een Mark IV over een marshall 4x12, maar hij is zelf niet wezen soundchecken.

    Hij was dus aan het begin van het concert, 1ste 4 a 5 nummers, alleen maar aan het zeiken tegen zijn technicus. Ik moet zeggen dat het geluid ook niet goed was.
    Was ie aan het spelen legt ie in een break van het nummer zijn gitaar weg o de monitor te draaien. Hij was dus duidelijk niet in goede doen

    Hij speelde wel erg goed, erg goede nieuwe drummer ook. Het was wel erg kort 45 a 50 min...ik had echt van nu al weer afgelopen?

    Maar opzich was het wel goed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top