Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    216

    Standaard

    lol, nee niet 3 jaar zweten op dat ene nummer uiteraard.
    Meer zo van na 3 jaar kutten probeerde ik dat nummer weer eens en dat ging eindelijk eens goed, en toen begon ik het leuk te vinden. (gitaar)
    Trouwens ik zit lichtelijk krom te lullen want ik speel dus zelf vooral gitaar, maar ook wel bas.

  2. #12
    Member
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Locatie
    Didam
    Berichten
    58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wausser
    Ben je daar serieus 3 jaar lang mee bezig geweest?
    En wat dan nog..... De een doet er nou eenmaal langer over dan de ander... Het heeft ook te maken met wat voor een muzikale achtergrond je al hebt.. Als jij al een aantal jaar keyboard, of basgitaar gespeeld hebt, zal dit aanzienlijk schelen om dat je al enige muzikale kennis hebt....

    gr. bas
    - -

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butger
    Ja weet je wat nou zo leuk is, je kunt wel zeggen dat je die nummers kunt spelen, maar eigenlijk zegt het helemaal niets.
    Hoe speel je ze? Klinkt het net zo strak/mooi als de originelen? (ongetwijfeld nee - no offence) Als je live moet spelen met trillende vingers hoe speel je ze dan? Er zijn ook van die malloten die na één maand b.v. smells like teen spirit "kunnen" spelen, maar klinkt werkelijk nergens naar (duh)
    Kunnen spelen is nogal een breed begrip.
    Wat ook zo leuk is, is dat iedereen altijd gaat opscheppen met dit soort dingen.
    Ik heb heel lang lopen kloten en kon pas na 3 jaar Holiday van Greenday fatsoenlijk spelen, nummer bestaat nog niet eens zo lang, maar het is wel het eerste nummer dat ik "helemaal" speelde.

    Wil alleen maar zeggen, let vooral niet op wat mensen hier zeggen, en ga je vooral niet meten met anderen. Er is altijd iemand beter dan jou, en het doet er ook nog eens helemaal niet toe, als je maar plezier erin hebt!
    Je hebt daar wel een punt. Maar 3 jaar met Holiday bezig zijn vind ik wel lang hoor! (ik kon het in 2 maanden, niet perfect dus, maar wel redelijk goed)

    EDIT: anderen waren me voor...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2007
    Locatie
    Zevenbergen
    Berichten
    605

    Standaard

    Ik speel sinds vorige week (Woensdag) en speel Holiday re-de-lijk, nouja...gaat af en toe fout, een trilling omdat ik te dicht bij m'n fret zit ofzo...Why don't you get a job gaat ook bijna altijd goed, al laat ik 'm niet altijd te lang klinken enzo...allemaal domme foutjes. Verder speel ik van die makkelijke nummertjes als gone away, self esteem en 7 nation army enzo oh, en american idiot

    Oh, ik ben nieuw hier. Gegroet.
    Laatst gewijzigd door Roro92; 1 juli 2007 om 15:14

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top