Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32

Discussie: Oordopjes?

  1. #31
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    Ik dénk toch dat ik de voorkeur geef aan op maat gemaakte, want er zijn erg weinig oordopjes die het goed kunnen vinden met de anatomie van mijn oor, vreemd genoeg.
    Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk toch maar de hoofdprijs betaald voor de Exinores maar het is inderdaad stukken beter. Ik merk nu wel één kwaal van mezelf: mijn linkeroor beweegt vrij veel mee met mijn kaan, waardoor ik bij zingen soms alsnog wat speling heb tussen de dop en mijn oor (heel kort maar), maar ik snap nu dus wel waardoor die alpines altijd uit mijn oor vielen: ik wiebel ze er gewoon uit
    Maar goed, geluid is beter, detail is mooier, draagcomfort is beter. Evenin de pauze uit en dan weer in kan wat lastig zijn soms, ik probeer ze nu maar constant in te houden (warmte...)
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #32

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Ja hoor, gehoorbescherming die nog slechter is dan geen bescherming. Geloof je het zelf? Als ik mijn Alpine dopjes in heb, dempt het geluid gigantisch. Je kunt mij niet wijsmaken dat dat nog slechter is dan zonder dopjes.
    Klinkt logisch.

    Zelf heb ik de Earproof er 20s, welke me erg goed bevallen. Goede demping over een behoorlijk breed spectrum. Helemaal voor 25 euro.
    (...), and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top