Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 33 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 329
  1. #21

    Standaard

    ik vind evh geen nederlander meer.

    wat maakt het nou uit dat 1 papiertje zegt dat je in amsterdam bent geboren??

    dus nederlandse gitaristen graag.

    ik blijf bij groothedde en singer o ja wat vinden jullie van adje

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 september 2001
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    753

    Standaard

    adje vdb
    wie kent die nog?
    wat doet ie eigenlijk

  3. #23

    Standaard

    produceren.

    hmm ik vond witte tuin slang niks aan maar vdb vond ik toch wel 1 goeie band voor die tijd en ze hebben behoorlijk ver geschopt + ik vind hem wel 1 goeie gitarist.

    trouwens cyril whistler vond ik ook aardig + die gast die is solo gegaan van vengeance hoe heet jan nog wat geloof ik(niet erg bekend trouwens)

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 september 2001
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    753

    Standaard

    vdb was zeker een goeie band, hij ook een goeie gitarist.

  5. #25

    Standaard

    Ik ga voor Jan Akkerman.

    Een andere goede gitarist naar mijn mening is Jan Kuiper.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Wie kent de NL bluesjongens; Marcel Scherpenzeel, Julian Sas, Coen Wolters, Mischa den Haring?
    Uhm...hehe....ikke? :wink: Nah oke, ik ken alleen Julian Sas en Mischa den Haring. Dan vind ik Sas toch de betere van de twee maar allebei komen ze niet in de buurt van JA.

    Adje heeft toch ook bij Starmaker achter de knoppen gezeten? Tsja, je moet ergens je brood mee verdienen..

  7. #27

    Standaard

    Op 2001-11-21 14:07, schreef Ditmar:
    Nee.....ehm.....er is eigenlijk niet zo bijster veel boeiends uit Nederland geloof ik.

    Je hebt wel al die conservatoriumpeople (in een van de volgende replies begint Jimi over Eef Albers), en al die beroepsgitaristen en sologitaristen, maar om nou te zeggen dat er gitaristen uit Nederland komen die de gitaargod status verdienen....neuh....
    Inderdaad Eef is natuurlijk de beste van Nederland, nee de wereld. (en die heeft trouwens GEEN conservatorium gedaan, omdat dat toen nog niet kon voor lichte muziek)

    Maar verder loopt dr een hoop goeds rond: Jesse van Ruller en Martijn van Iterson, bijvoorbeeld. Zullen jullie wel niet kennen, maar goed....
    Akkerman zag ik eens in een kroegje spelen en ik vond het helemaal niks....

  8. #28

    Standaard

    nou ik vind dat voor zo'n klein land als nederland behoorlijk veel goeie gitaristen rond lopen.


  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Op 2001-11-23 07:25, schreef Jimi Hendrix:
    Op 2001-11-21 14:07, schreef Ditmar:
    Nee.....ehm.....er is eigenlijk niet zo bijster veel boeiends uit Nederland geloof ik.

    Je hebt wel al die conservatoriumpeople (in een van de volgende replies begint Jimi over Eef Albers), en al die beroepsgitaristen en sologitaristen, maar om nou te zeggen dat er gitaristen uit Nederland komen die de gitaargod status verdienen....neuh....
    Inderdaad Eef is natuurlijk de beste van Nederland, nee de wereld. (en die heeft trouwens GEEN conservatorium gedaan, omdat dat toen nog niet kon voor lichte muziek)
    Maar ik zag wel in het foldertje van het conservatorium van Groningen en Utrecht staan dat hij daar docent is. Dus daarom associeer ik hem met het conservatorium

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Op 2001-11-22 11:51, schreef philbee:
    adje vdb
    wie kent die nog?
    wat doet ie eigenlijk
    Adje Vandenberg is diep gezonken en produceert nu voor K-otic...valt vies tegen. Nou was Whitesnake toch wel een beetje een kauwgommetaalband....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top